ننزیچ: به طارمی فحش ندادم

دروازه‌بان راه‌آهن می‌گوید به طارمی و هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکرده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، ایگور ننزیچ درمورد شکست مقابل پرسپولیس می گوید: ما خوب نبودیم و نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. هواداران پرسپولیس از تیمشان حمایت می‌کردند. این بازیکن درمورد اینکه پرسپولسیسی‌ها می‌گویند او به بازیکنان حریف فحاشی کرده است ادامه داد: […]

دروازه‌بان راه‌آهن می‌گوید به طارمی و هیچ یک از بازیکنان پرسپولیس فحاشی نکرده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، ایگور ننزیچ درمورد شکست مقابل پرسپولیس می گوید: ما خوب نبودیم و نتوانستیم موقعیتی ایجاد کنیم. هواداران پرسپولیس از تیمشان حمایت می‌کردند.

این بازیکن درمورد اینکه پرسپولسیسی‌ها می‌گویند او به بازیکنان حریف فحاشی کرده است ادامه داد: بازیکنان ما در یکسری صحنه‌ها خوب پوشش نمی‌دادند  و ما ۲۰،۳۰ دقیقه خوب بازی نمی‌کردیم. من مجبور شدم به زبان خودم داد بزنم، فریاد زدم که مربی بشنود طارمی فکر کرد به او فحش دادم در حالی که او اصلا کاری با من نکرد که بخواهم فحشی بدهم.

وقتی از دروازه‌بان راه‌آهن سوال شد پس چرا طارمی در مصاحبه‌اش گفته با گلی که زده به نوعی جواب فحاشی‌های ننزیچ را داده پاسخ داد:  او متوجه حرف من نشده است.

وی درباره دیدار پیش رو با فولادخوزستان نظرش را اینگونه بیان کرد: ما صددرصد باید در این بازی گلزنی کنیم. بازی خوبی خواهیم داشت باید دقتمان را بالا ببریم. دعا می‌کنم مسابقه خوبی باشد و اتفاقی در این بازی نیفتاد و به آن موقعیتی نرسیدم که خدایی نکرده به لیگ یک سقوط کنیم.

ننزیچ در پایان در مورد وضعیت نگران‌کننده راه‌آهن افزود: وضعیت بهتر می‌شود، ان‎شاءالله از لحاظ مالی هم به ما کمک شود.

 

منبع:ورزش۳