جام باشگاه‌های جهان – رده بندی نماینده ژاپن تیم سوم جهان شد

نماینده فوتبال باشگاهی ژاپن (کشور میزبان) موفق شد در دیدار رده بندی مقابل گوانگژو چین به برتری دو بر یک دست پیدا کند.   به گزارش مازند اسپرت؛، دو تیم فوتبال سانفریز هیروشیما ژاپن و گوانگژو چین در دیدار رده بندی جام باشگاه‌های جهان برابر یکدیگر صف آرایی کردند. در نیمه اول این بازی تیم چینی […]

نماینده فوتبال باشگاهی ژاپن (کشور میزبان) موفق شد در دیدار رده بندی مقابل گوانگژو چین به برتری دو بر یک دست پیدا کند.

خبرگزاری فارس: نماینده ژاپن تیم سوم جهان شد

 

به گزارش مازند اسپرت؛، دو تیم فوتبال سانفریز هیروشیما ژاپن و گوانگژو چین در دیدار رده بندی جام باشگاه‌های جهان برابر یکدیگر صف آرایی کردند. در نیمه اول این بازی تیم چینی کنترل میدان را در اختیار داشت و موفق شد در دقیقه ۴ بازی روی تیزهوشی پائولینیو بازیکن شماره ۸ خود به گل برتری دست پیدا کند.

تیم مقابل البته در ادامه تلاش زیادی کرد تا دروازه حریف را باز کند، برخورد توپ با تیر دروازه اتفاقی بود که دو بار رخ داد و هواداران ژاپنی را از این همه بدشانسی شگفت زده کرد. در نیمه دوم هیروشیما بهتر از حریف بود و باخت یک بر صفر را با گل‌های دقیقه ۷۰ و ۸۳ داگلاس با یک پیروزی شیرین عوض کرد.

در پایان این بازی نیز تیم ژاپنی فرصت داشت تا گل‌های بیشتری به تیم خسته و عقب نشسته چینی بزند. در نهایت هیروشیما به رتبه سوم جام باشگاه‌های جهان دست یافت.

از ساعتی دیگر نیز جدال دو تیم بارسلونا و ریورپلاته در فینال جام باشگاه‌های جان کلید خواهد خورد./فارس