قول وزیر ورزش برای همکاری در راه پیشرفت پرسپولیس

به گزارش مازنداسپرت ، اعضای هیات مدیره پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) راهی وزارت ورزش و جوانان شدند تا با توجه به اهمیت مسایل مربوط به حوزه پرسپولیس برای این وزارتخانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو داشته باشند. در این جلسه که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان همراه با تعدادی […]

به گزارش مازنداسپرت ، اعضای هیات مدیره پرسپولیس روز گذشته (سه شنبه) راهی وزارت ورزش و جوانان شدند تا با توجه به اهمیت مسایل مربوط به حوزه پرسپولیس برای این وزارتخانه با وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت وگو داشته باشند.

در این جلسه که محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان همراه با تعدادی از معاونان و مسوولان این وزارتخانه حضور داشتند گزارشی از اقدامات صورت گرفته در باشگاه در حوزه مسایل مالی و نقل و انتقالات از سوی اعضای هیات مدیره و سرپرست باشگاه ارایه و برنامه های پیش رو و همچنین آخرین مراحل آماده سازی تیم تشریح شد.

علی اکبر طاهری در مورد این نشست اظهار داشت: در این جلسه وزیر ورزش در چارچوب قوانین، قول همه گونه همکاری را برای پیشرفت هر چه بیشتر باشگاه و تیم داد. جلسه خوب و مفیدی بود که تاثیرات آن در آینده مشهود خواهد بود و وزیر هم بر این مساله تاکید داشت که با استفاده بهینه از امکانات موجود برای رضایتمندی هر چه بیشتر هواداران پرسپولیس به عنوان سرمایه های اصلی باشگاه، تلاش شود.
/ایرنا