واکنش پرسپولیس به شایعه قهر برانکو

واکنش پرسپولیس به شایعه قهر برانکو ورزش > لیگ برتر – مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس می گوید برانکو از اردوی کیش راضی بود تنها مشکل تمرین امروز در زمین شماره دو کیش بود. به گزارش مازند اسپرت ، پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره شرایط اردوی این تیم و عدم هماهنگی درباره زمین تمرین […]

واکنش پرسپولیس به شایعه قهر برانکو

ورزش > لیگ برتر – مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس می گوید برانکو از اردوی کیش راضی بود تنها مشکل تمرین امروز در زمین شماره دو کیش بود.

به گزارش مازند اسپرت ، پندار خمارلو مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس درباره شرایط اردوی این تیم و عدم هماهنگی درباره زمین تمرین گفت: متاسفانه بعضی رسانه ها در اینجا حضور ندارند و برای خود پیش داوری می کنند. ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و مشکلی در این اردو نداشتیم. ما از روزی که به کیش آمده ایم در دو نوبت تمرین کردیم. صبح ها بازیکنان در سالن بدنسازی به تمرین پرداختند و عصر هم در زمین شماره یک تمرین کردند.

او در باره اینکه تمرین امروز پرسپولیس در زمین شماره دو برگزار شد گفت: تیم کیش فردا در زمین شماره یک بازی خواهد کرد و برای اینکه چمن ورزشگاه خراب نشود به ما اجازه تمرین ندادند. زمین شماره دو از نظر کیفی مطلوب نبود و به همین علت باعث ناراحتی برانکو و بازیکنان شد اما این مسائل در تهران هم وجود دارد. ما در تهران هم زمین مناسب نداریم ولی در کیش از نظر آب و هوایی و مسائل تاکتیکی توانستیم به خواسته هایمان برسیم.

خمارلو درباره ادامه اردو کیش گفت: ما فقط فردا در کیش تمرین خواهیم کرد. صبح در سالن بدنسازی و عصر هم بعد از بازی تیم کیش در زمین شماره یک تمرین خواهیم کرد. دوشنبه هم به تهران برمی گردیم.

مدیر رسانه ای پرسپولیس درباره وضعیت بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان در صحت و سلامت کامل هستند و فقط امید عالیشاه کمی دچار مصدومیت شده بود که با یک روز استراحت توانست به شرایط ایده ال برسد و امروز با بقیه بازیکنان تمرین کرد. بقیه بازیکنان با روحیه بالا و بدون مصدومیت به تمرینات خود ادامه دادند.