میزبانی ساری از رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌های کشور

رئیس هیئت کبدی مازندران از برگزاری مسابقات سرکل کبدی انتخابی باشگاه‌های کشور در ساری خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ عباد دلیری با اشاره به برگزاری مسابقات سرکل کبدی در مازندران، گفت: چهارمین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی مردادماه امسال در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می‌شود. […]

KABEDIرئیس هیئت کبدی مازندران از برگزاری مسابقات سرکل کبدی انتخابی باشگاه‌های کشور در ساری خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عباد دلیری با اشاره به برگزاری مسابقات سرکل کبدی در مازندران، گفت: چهارمین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی مردادماه امسال در استادیوم شهید متقی ساری برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: چهارمین دوره رقابت‌های سرکل کبدی باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد کشور انتخابی تیم ملی در روزهای ۲۰ تا ۲۳ مردادماه در استادیوم شهید متقی شهرستان ساری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کبدی مازندران از رقابت ۱۰ تیم در این مسابقات خبر داد و بیان کرد: تیم‌های اردبیل، خراسان‌رضوی، ستارگان مشهد، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، تهران، آذربایجان‌شرقی، سیستان و بلوچستان، زنجان و مازندران به عنوان ۱۰ تیم تاکنون برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کردند.

وی با اشاره به آمادگی خوب تیم منتخب مازندران در این مسابقات، افزود: بنابر اعلام کمیته فنی فدراسیون کبدی این مسابقات جنبه انتخابی تیم ملی را دارد و نفرات برتر این دوره از رقابت‌ها به اردوهای تیم ملی سرکل کبدی دعوت می‌شوند.

دلیری در پایان با بیان اینکه این مسابقات می‌تواند برای توسعه کبدی استان موثر باشد، گفت: سرکل کبدی در فضایی باز بر روی چمن یا خاک در یک زمین دایره‌ای شکل به قطر ۴۴ متر برگزار می‌شود که هشت بازیکن و شش بازیکن هم به عنوان ذخیره در آن فعالیت دارند.