روزنامه‌های قطری: تیموریان در زمستان رفتنی است+ عکس

مطبوعات قطری پس عدم رضایت سرمربی ام‌صلال از برخی از بازیکنانش خبر رفتن تیموریان مانند بمب در محافل خبری منفجر شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ پس از آنکه ام‌صلال قطر شب گذشته برابر العربی به نتیجه تساوی رسید، بولنت، سرمربی ام‌صلال در مصاحبه بعد از بازی خود از عملکرد ساگبو و ایواری تمجید […]

مطبوعات قطری پس عدم رضایت سرمربی ام‌صلال از برخی از بازیکنانش خبر رفتن تیموریان مانند بمب در محافل خبری منفجر شد.

خبرگزاری فارس: روزنامه‌های قطری: تیموریان در زمستان رفتنی است+ عکس

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ پس از آنکه ام‌صلال قطر شب گذشته برابر العربی به نتیجه تساوی رسید، بولنت، سرمربی ام‌صلال در مصاحبه بعد از بازی خود از عملکرد ساگبو و ایواری تمجید کرد.

این دو بازیکن به جای جرمی مصدوم و تیموریان محروم به کار گرفته شده بودند. این حرف‌های سرمربی ام‌صلال این مفهوم را داشت که او نیازی به جرمی و تیموریان ندارد.
اکنون ام‌صلال که با ۱۸ امتیاز در رده ششم قرار دارد و شرایط خوبی ندارد زیرا سران باشگاه در این فصل بر روی تیم سرمایه‌گذاری کردند تا حداقل در میان چهار تیم اول قرار گیرد اما تا الان با گذشت ۱۱ هفته از لیگ ستارگان این اتفاق نفیتاده است.
مطبوعات قطری امروز اعلام کردند که احتمال اینکه تیموریان و جرمی دو بازیکنی که امسال به تیم‌ ام‌صلال پیوستند در لیست فروش قرار گیرند زیرا حرف‌های بولنت سرمربی‌ ام‌صلال تا حدودی اشاراتی به این موضوع کرد.
آندو که در دیدار شب گذشته تیمش مقابل العربی که دژاگه را ترکیب خود دارد به خاطر محرومیت حاضر نبود. به همین خاطر به جای او ایواری بازی کرد. بولنت پس از دیدار به شدت از عملکرد او تمجید کرد و این نشان دهنده این است که او را به آندو ترجیح می‌دهد.
پس از این دیدار اتفاق عجیبی افتاد زیرا یکی از همبازی‌های تیموریان به طرف بولنت سرمربی ترک‌تبار تمیشان حمله‌ور شد که بازیکنان و مدیر باشگاه جلوی او را گرفتند. در نهایت امروز باشگاه به خاطر رفتار ناشایستی که بازیکن با سرمربی‌اش داشت تا اطلاع ثانویه او را تعلیق کردند. علت این رفتار همبازی تیموریان علیه سرمربی‌اش مشخص نشده است.
حال باید منتظر بمانیم ادعاهای مطبوعات قطری درباره اینکه کاپیتان تیم‌ملی کشورمان در لیست سیاه بولنت قرار دارد، محقق می‌شود.

در زیر به برخی از این تیترهای روزنامه‌های قطری می‌پردازیم:

انتهای پیام/ر