پیش بازی لاتزیو – یوونتوس

دو تیم لاتزیو و یوونتوس، امشب در ورزشگاه استایدو المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت. به گزارش مازند اسپرت: لاتزیو عقاب ها با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۴ بازی خود در رده ی دهم جدول سری آ قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی ایخر خود، ۴ شکست و ۱ تساوی کسب کرده […]

دو تیم لاتزیو و یوونتوس، امشب در ورزشگاه استایدو المپیکو شهر رم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مازند اسپرت:
لاتزیو

عقاب ها با کسب ۱۹ امتیاز از ۱۴ بازی خود در رده ی دهم جدول سری آ قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی ایخر خود، ۴ شکست و ۱ تساوی کسب کرده و در فرم خوبی قرار ندارند. حال آنها باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی بروند که بسیار آماده است و این روزها دوباره در حال بازگشت به صدر جدول است. انتظار می‌رود که کلوزه و ماتری در نوک خط حمله لاتزیو بازی کنند که در این صورت، ماتری مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت. استفان دی فری، اونازی و لولیچ، مصدومین لاتزیو برای بازی امروز خواهند بود.

یوونتوس

شاگردان مکس آلگری با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۴ بازی در رده ی چهارم جدول قرار گرفته اند. آنها در ۵ بازی اخیر خود، ۴ پیروزی و ۱ شکست کسب کرده و در فرم خوبی قرار دارند. پس از نتایج ابتدای فصل یووه که آنها را به قعر جدول سوق داده بود، آلگری توانست بر این مشکلات غلبه کرده و تیم را دوباره به اوج برگرداند. یووه تنها ۷ امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و به نظر می‌رسد جبران آن برای شاگردان آلگری کار سختی نباشد. پریرا، هرنانس و سامی خدیرا به دلیل مصدومیت و پل پوگبا به دلیل محرومیت نمی‌توانند تیمشان را در این بازی همراهی کنند.

ترکیب اصلی:

 

منبع:ورزش سه