هاشم بیک زاده از رفاقتش با عوامل ۹۰ می گوید

مازند اسپرت ؛ هاشم بیک زاده از رفاقتش با عوامل ۹۰ می گوید ورزش > لیگ برتر – هاشم بیک زاده بعد از سال ها، سرانجام چند هفته پیش مهیمان ۹۰ بود. به گزارش مازند اسپرت ؛ مدافع صبا روبروی عادل فردوسی پور نشست و از خاطرات فوتبالی اش گفت. خاطراتی که بعضا بسیار خنده دار بود […]

مازند اسپرت ؛ هاشم بیک زاده از رفاقتش با عوامل ۹۰ می گوید

ورزش > لیگ برتر – هاشم بیک زاده بعد از سال ها، سرانجام چند هفته پیش مهیمان ۹۰ بود.

به گزارش مازند اسپرت ؛ مدافع صبا روبروی عادل فردوسی پور نشست و از خاطرات فوتبالی اش گفت. خاطراتی که بعضا بسیار خنده دار بود و باعث شد تا چند روزی سوژه مخاطبان ۹۰ باشد. بیک زاده هم به خوبی از آن شب یاد می کند و می گوید: «به من هم خیلی خوش گذشت و مطمئنم مردم هم از برنامه لذت برده اند. اتفاقا اکثر عوامل برنامه هم خوششان آمده بود و خیلی با هم رفیق شدیم.» بیک زاده ادامه می دهد: «خود فردوسی پور هم از مصاحبه راضی بود. حتی همان جا من را به یک برنامه زنده دیگر هم دعوت کردند ولی ترجیح می دهم بیشتر تمرکزم را روی تمرینات و بازی ها بگذارم.»
بیک زاده همچنین درباره عملکرد صبا در فصل جاری می گوید: «امتیازهای خوبی به دست آورده ایم و در بالای جدول هستیم. دست علی آقا(دایی) کامل باز نیست و هنوز کمبودهایی در تیم داریم که انشالله در نیم فصل چند بازیکن خواهیم گرفت و شک نکنید صبا قدرتمندتر می شود.»
هاشم درباره دوری اش از تیم ملی هم توضیح می دهد: «اول از همه خدا را شکر که تیم ملی در این مدت خوب نتیجه گرفته است. امیدوارم که تیم ملی در ادامه راه هم موفق باشم. من هم تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به تیم ملی برگردم. افتخار است که پیراهن ایران را بپوشم. اگر به تیم ملی دعوت شدم، مثل یک سرباز در خدمت کروش و ایران خواهم بود، اگرنه برای موفقیت تیم ملی دعا می کنم.»