راموس: برای رسیدن به «اون‌دسیما» هر روز می‌جنگیم

مدافع رئال مادرید کسب یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدفی بزرگ ما قابل دسترس توصیف کرد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سرخیو راموس مدافع کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تصریح کرد: رئال مادرید در لالیگا وضعیت خیلی خوبی ندارد اما این به معنای عقب نشینی و ناامیدی ما نیست، در فصل‌هایی […]

مدافع رئال مادرید کسب یازدهمین قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هدفی بزرگ ما قابل دسترس توصیف کرد.

خبرگزاری فارس: راموس: برای رسیدن به «اون‌دسیما» هر روز می‌جنگیم

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سرخیو راموس مدافع کلیدی تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا تصریح کرد: رئال مادرید در لالیگا وضعیت خیلی خوبی ندارد اما این به معنای عقب نشینی و ناامیدی ما نیست، در فصل‌هایی که قهرمان شده‌ایم سابقه تجربه وضعیتی به مراتب بدتر از این را هم داشته‌ایم. مشکل ما فقط بارسلونا نیست، مشکل ما هیچ تیمی نیست، بلکه مشکل اصلی رئال مادرید، خود رئال مادرید است، هر زمان که بازی خودمان را بدون توجه به دیگران انجام داده‌ایم و تلاشمان بر محور ارایه بازی خوب بوده، موفق عمل کرده‌ایم.

راموس ادامه داد: شکست در ال‌کلاسیکودربی آنقدر بد و تلخ است که گاهی تا فصل بعد هم اثرش را می‌توان ردیابی کرد، من توقع ندارم که بازیکنان این شکست را به راحتی فراموش کنند اما ما باید حرفه‌ای رفتار کنیم و از بحرانی که وجود خارجی ندارد و خود در آن غرق شده‌ایم بیرون بیاییم.

راموس درباره قهرمانی شماره یازده در لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای رسیدن به «اون‌دسیما» هر روز می جنگیم و حتی تمرین معمولی هم برای ما مثل یک مبارزه است، در هر بازی طوری وارد میدان می‌شویم که گویا مهمترین بازی زندگی خود را تجربه می‌کنیم.