کاشانی: پس از صعود به المپیک از تیم امید جدا می‌شوم/ فضای کشور المپیکی نیست

مدیر تیم فوتبال امید گفت: با صعود تیم امید به المپیک من هم از این تیم جدا می‌شوم.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب کاشانی در خصوص آخرین شرایط تیم امید گفت: اردوی ۹ روزه رادر کشور ترکیه برگزار می‌کنیم، البته علت برگزاری اردو در ترکیه هم به لحاظ هزینه هست و هم حریفان […]

مدیر تیم فوتبال امید گفت: با صعود تیم امید به المپیک من هم از این تیم جدا می‌شوم.

خبرگزاری فارس: کاشانی: پس از صعود به المپیک از تیم امید جدا می‌شوم/ فضای کشور المپیکی نیست

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب کاشانی در خصوص آخرین شرایط تیم امید گفت: اردوی ۹ روزه رادر کشور ترکیه برگزار می‌کنیم، البته علت برگزاری اردو در ترکیه هم به لحاظ هزینه هست و هم حریفان تدارکاتی که در این کشور داریم.

وی ادامه داد: مشکلی که داریم این است که فیفا نامه‌ای را ارسال کرده و اعلام کرده است که بازیکنان در رده سنی امید با همکاری باشگاه‌ها به تیم‌های امید ملحق می‌شوند. طبق این نامه اختیار را به باشگاه‌ها داده و مکاتبات برای دراختیار گرفتن بازیکنانی مانند جهانبخش و آزمون برای دراختیار گرفتن آنها برای رقابت‌های انتخابی المپیک در قطر آغاز شده است.

کاشانی گفت: ما مشکلاتی مثل مشکل پیراهن تیم ملی بزرگسالان را نداریم، اما مشکلات دیگری داریم از جمله اینکه فضای کشور هنوز المپکی نیست و این موضوع خطرناک است. کشوری مانند یمن جنگ زده ۸ ماه در اردو به سر می‌برد. حریفان با هیچ تیمی تعارف ندارند و کار بسیار سخت است.

مدیر تیم امید گفت: تیم ما پس از قهرمانی غرب آسیا دیده نشد و کادرفنی من نزدیک به یک سال است که حقوق خود را دریافت نکرده است.

وی در پایان گفت: ان‌شالله با صعود تیم امید به المپیک من هم از این تیم جدا می‌شوم. در این مرحله کار سخت است و در مرحله بعدی که به المپیک برسیم، همه می‌توانند کمک کنند و کار را پیش ببرند. امیدوارم کمتر از ۳۳ روز باقی مانده همکاری‌ها با تیم امید ادامه پیداکند.