انتقاد شدید مربی استقلال اهواز از داور دربی خوزستان / خدایى هم هست

انتقاد شدید مربی استقلال اهواز از داور دربی خوزستان / خدایى هم هست ورزش > لیگ برتر – استقلال اهواز در دربی خوزستان در جدالی تنگا تنگ مقابل فولاد شکست خورد این در حالی است کادر فنی این تیم نسبت به داوری ها اعتراض دارد . به گزارش مازند اسپرت ؛ استقلال اهواز در دربی خوزستان در […]

انتقاد شدید مربی استقلال اهواز از داور دربی خوزستان / خدایى هم هست

ورزش > لیگ برتر – استقلال اهواز در دربی خوزستان در جدالی تنگا تنگ مقابل فولاد شکست خورد این در حالی است کادر فنی این تیم نسبت به داوری ها اعتراض دارد .

به گزارش مازند اسپرت ؛ استقلال اهواز در دربی خوزستان در جدالی تنگاتنگ مقابل فولاد شکست خورد. این در حالی است که کادر فنی این تیم نسبت به داوری ها اعتراض دارد .امیری سوادکوهی مربی مازندرانی استقلال اهواز در این خصوص گفت :« شاید اشتباهات داوری عمدی نبوده اما دوست داشت تا فولاد پیروز میدان باشد به همین خاطر کمک کرد تا نتیجه بازی عوض شود. داوراين بازى ٢٠كيلواضافه وزن داشت، من دلم به خاطر مردم خونگرم ومتعصب اهواز می سوزد که با جان و دل تیم را حمایت می کنند، اما داور بدون اعتنا به هیچ موضوعی به یک طرف غش می کند.از کمیته داوران می خواهیم تا نگاه ویژه ای به بازی های ما داشته باشد.»

وی در ادامه افزود:« چرا هیچ کدام از مسئولین استان از این تیم حمایت نمی کنند؟ مگر استقلال اهواز تیمی است که تازه پا به فوتبال گذاشته که اینطور با آن رفتار می شود؟ چرا فکر  و ذکر همه مسئولان فولاد است؟  درست است که تیم استقلال اهواز به جز مالک، حامی دیگری ندارد، اما دیگر تیم های خوزستانی در پول غرق شده اند. ما نمي خواهيم با نا داورى به بالاى جدول بيايیم همه ايران دوبازى استقلال اهواز رامقابل پرسپوليس و فولاد ديدند، ما با فوتبال خوب وهجومى به جايگاه واقعى درحدنام استقلال اهوازمي رسيم.»

 امیری در پایان گفت:«آقای کرمانشاهی خدایی آن بالا سر است این جوانان با هزار زحمت  و دور از خانواده اینجا تمرین می کنند، درست نيست که با سوت نا حق بازی برده را باخته اعلام کنید. البته عوامل داخلى ديگر نيز دوست ندارند على حنطه نتيجه بگيرد كه به موقع همه آن ها را افشا مي كنم.»