سرمربی تیم ملی فوتبال یونان استعفا داد

به گزارش مازند اسپرت: مارکاریان بعد از دومین شکست خود در دیدار برابر جزایر فارو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ باشگاه های اروپا، از سمت خود استعفا داد. این سرمربی ۷۰ ساله اروگوئه ای در سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ هدایت تیم فوتبال پاراگوئه را بر عهده داشت و سرمربی تیم پرو در سالهای ۲۰۱۰ […]

به گزارش مازند اسپرت: مارکاریان بعد از دومین شکست خود در دیدار برابر جزایر فارو در مرحله حذفی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ باشگاه های اروپا، از سمت خود استعفا داد.

این سرمربی ۷۰ ساله اروگوئه ای در سالهای ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۱ هدایت تیم فوتبال پاراگوئه را بر عهده داشت و سرمربی تیم پرو در سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ بود.

وی در ماه فوریه ۲۰۱۶ ( بهمن – اسفند سال ۹۳ ) با قرارداد یک ساله و به مبلغ ۳۵۰ هزار یورو به تیم فوتبال یونان پیوست و جانشین کلادیو رانیری شد. رانیری هم اکنون سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی است.

یونان در گروه اف مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ بعد از تساوی بدون گل با مجارستان و شکست تلخ ۲ بر یک برابر جزایر فارو در ماه گذشته، با دو امتیاز قعرنشین است.

مارکاریان ضمن عذرخواهی به خاطر عملکرد ضعیف خود گفت: من از هواداران یونان عذر خواهی می کنم چون نتایجی که کسب کردیم خارج از انتظارات آنها بوده است .

رومانی هم اکنون در این مسابقات با کسب ۱۴ امتیاز از ۶ مسابقه صدرنشین و یونان با دو امتیاز قعرنشین است.

منبع:ايرنا