رایان به والنسیا پیوست

دروازه بان تیم ملی فوتبال استرالیا با قرارداد شش ساله به تیم اسپانیایی والنسیا پیوست. به گزارش مازند اسپرت:مت رایان دروازه بان تیم ملی فوتبال استرالیا که جایزه دروازه بان برتر سال و لیگ فوتبال بلژیک را کسب کرد، به تیم والنسیا پیوست. والنسیا که آلوس را به خاطر مصدومیت زانو تا آخر سال در […]

دروازه بان تیم ملی فوتبال استرالیا با قرارداد شش ساله به تیم اسپانیایی والنسیا پیوست.

به گزارش مازند اسپرت:مت رایان دروازه بان تیم ملی فوتبال استرالیا که جایزه دروازه بان برتر سال و لیگ فوتبال بلژیک را کسب کرد، به تیم والنسیا پیوست.

والنسیا که آلوس را به خاطر مصدومیت زانو تا آخر سال در اختیار نخواهد داشت ، علاقه مند به جذب ویکتور والدز دروازه بان اسپانیایی تیم منچستریونایتد بود.

لی هون چان عضو هیات مدیره باشگاه والنسیا با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که پیدا کردن دروازه بان در سطح لیگ قهرمانان کار آسانی نبود. رایان ممکن است جوان باشد ولی در مسابقات بین المللی و اروپایی و جام جهانی ۲۰۱۴ تجربه خوبی دارد. ما معتقدیم که تاثیر خوبی بر والنسیا خواهد گذاشت.

رایان ۲۳ ساله اولین بازی ملی خود را در اواخر سال ۲۰۱۲ آغاز کرد و در تمام سه مسابقه استرالیا در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل حضور داشت.

رایان در این باره گفت: والنسیا باشگاه خیلی مهمی در دنیای فوتبال است و این انتقال گام بزرگی در دنیای حرفه ای خواهد بود. این تیم بازیکنان فوق العاده ای دارد و در فصل گذشته در مکان چهارم جدول رقابت های لالیگا قرار گرفت. هدف والنسیا این است که جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا را در سال ۲۰۱۵ – ۲۰۱۶ کسب کند.