لیگ فوتبال ۷ نفره برگزار می‌شود

رئیس انجمن فوتبال معلولین از برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های لیگ باشگاهی فوتبال ۷ نفره خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ مصطفی الهی، در این خصوص گفت: شرایط برگزاری مسابقات به تمام هیات‌های استانی ارسال شده و استان‌هایی که مایل به میزبانی هستند و یا می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند، تا ۲۲ آذر ماه […]

رئیس انجمن فوتبال معلولین از برگزاری هفتمین دوره رقابت‌های لیگ باشگاهی فوتبال ۷ نفره خبر داد.

خبرگزاری فارس: لیگ فوتبال ۷ نفره برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت ؛ مصطفی الهی، در این خصوص گفت: شرایط برگزاری مسابقات به تمام هیات‌های استانی ارسال شده و استان‌هایی که مایل به میزبانی هستند و یا می‌خواهند در این مسابقات شرکت کنند، تا ۲۲ آذر ماه فرصت دارند آمادگی خود را به معاونت قهرمانی فدراسیون اطلاع دهند.

وی افزود: با توجه به مشکلات به وجود آمده برای اعزام تیم ملی فوتبال ۷ نفره به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک و کارشکنی میزبان در این خصوص، برای بازگرداندن فضای شور و نشاط به این رشته در نظر داریم علاوه بر مسابقات باشگاهی، رقابت‌های قهرمانی کشور را هم برگزار کنیم.

رئیس انجمن فوتبال ۷ نفره ادامه داد: برگزاری این مسابقات به ما کمک می‌کند تا استعدادهای جدید را شناسایی کنیم و بتوانیم در قالب تیم‌های ملی الف و ب، تدارک خوبی برای مسابقات‌جهانی ۲۰۱۷ و همین طور مسابقات پاراآسیایی ۲۰۱۸ اندونزی داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر برنامه‌های ذکر شده، برنامه‌های اردویی و مسابقات چهارجانبه نیز در نظر است و باعث می‌شوند تا انگیزه بازیکنان بیش از پیش شود. با پایان یافتن مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها، میزبان و تاریخ دقیق برگزاری مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.