آقای گل گل‌نزن لیگ برتر/ شاید دلیل رتبه پرسپولیس این باشد!

ازند اسپرت ؛ آقای گل گل‌نزن لیگ برتر/ شاید دلیل رتبه پرسپولیس این باشد! ورزش > لیگ برتر – در جریان بازی پرسپولیس با استقلال اهواز، مهدی طارمی یک نمایش عجیب از خود به نمایش گذاشت. به گزارش مازند اسپرت ؛ در بازی که پرسپولیس با تک گل طارمی پیروز شد، اتفاقات جالبی برای این مهاجم رخ […]

ازند اسپرت ؛ آقای گل گل‌نزن لیگ برتر/ شاید دلیل رتبه پرسپولیس این باشد!

ورزش > لیگ برتر – در جریان بازی پرسپولیس با استقلال اهواز، مهدی طارمی یک نمایش عجیب از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ در بازی که پرسپولیس با تک گل طارمی پیروز شد، اتفاقات جالبی برای این مهاجم رخ داد. 

او در این مسابقه حدود ۵ موقعیت مسلم گل‌زنی را از دست داد و شاید اگر تیم رقیب کمی قوی‌تر و هوشمند تر بود می‌توانست یک شب کابوس‌وار برای او بسازد. 

مهدی طارمی در این مسابقه خوش شانس بود که پرسپولیس برنده از میدان خارج شد؛ زیرا موقعیت‌هایی که از دست داده بود آن‌قدر مسلم و مشهود بود که در صورت عدم نتیجه‌گیری سیبل تمام انتقادات می‌شد. او پیش از این از نظر فنی خود را ثابت کرده و نشان داده است در چه شرایطی چه گل‌هایی می‌تواند بزند؛ اما به نظر می‌رسد این روزها آقای گل لیگ برتر اصلا تمرکز لازم را ندارد. 

این اتفاقات تنها در این بازی نبود که افتادند و در تمام بازی‌های پرسپولیس این تیم چندین و چند موقعیت را از دست می‌دهد و همیشه آن‌قدر خوش شانس نیست که تیم حریف نتواند زهر خودش را بریزد. شاید دلیل رتبه فعلی پرسپولیس، فارغ از تمام مسائل دیگر؛ همین مساله باشد که بازیکنانش دقت کافی ندارند.