برانکو: روزی که ته جدول بودیم هم گفتم؛ما قهرمانیم/طرفدار رئال هستم؛ دو بازیکن هم در این تیم دارم

مازند اسپرت ؛برانکو: روزی که ته جدول بودیم هم گفتم؛ما قهرمانیم/طرفدار رئال هستم؛ دو بازیکن هم در این تیم دارم ورزش > لیگ برتر – برانکو ایوانکوویچ همچنان با اعتماد به نفس خاصی درباره پرسپولیس صحبت می کند. به گزارش مازند اسپرت ؛ سرمربی پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: «انتظار داشتم چنین مسابقه […]

مازند اسپرت ؛برانکو: روزی که ته جدول بودیم هم گفتم؛ما قهرمانیم/طرفدار رئال هستم؛ دو بازیکن هم در این تیم دارم

ورزش > لیگ برتر – برانکو ایوانکوویچ همچنان با اعتماد به نفس خاصی درباره پرسپولیس صحبت می کند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ سرمربی پرسپولیس پس از برد تیمش مقابل استقلال اهواز گفت: «انتظار داشتم چنین مسابقه ای داشته باشیم. استقلال اهواز برای نباختن به میدان آمد و خوب بازی کرد. حریف ما را تهدید کرد اما دفاع پرسپولیس مرکز بالایی داشت و اجازه ندادیم گل بزنند. ما فرصت های زیادی از دست دادیم و تا آخرین ثانیه ها، نتیجه نامعلوم بود.»
او درباره عملکرد مهدی طارمی گفت: «طارمی در بازی همه کار کرد اما شانس نداشت. البته دروازه بان حریف هم خوب بود. طارمی چند فرصت گلزنی داشت. ما باید توجه کنیم که طارمی خسته است. امروز دیدید که ما فرصت های زیادی برای گل زدن داشتیم. من از زمانی که پرسپولیس ته جدول بود هم گفتم قهرمان می شویم. هیچ تیمی شایسته تر از ما نبوده و ما می توانیم قهرمان شویم»

برانکو درمورد مسابقه گفت: «طبیعی بود که بعد از گل نشدن موقعیت ها، عقب برویم تا گل نخوریم. ولی دفاع ما هیچ اشتباهی نکرد. حیف شد گل های بیشتری نزدیم. وقتی شانس گلزنی را از دست می دهیم، مجازات از راه می رسد. بنابراین ممکن بود ما گل بخوریم. من این برد را به شاگردانم تبریک می گویم.»
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه فکری برای خط حمله تیمش کرده گفت: «اگر مشکل به این سادگی حل می شد فوتبال ورزش جالبی نبود. بارها گفته ام که مهاجم باید مادرزاد گلزن باشد. امروز نزدن موقعیت های ما، سخت تر از گل زدن آن ها بود. ما در تمرینات این مشکل را رفع می کنیم. البته مهاجم باید شانس هم داشته باشد. طارمی تلاشش را کرد. او تیم را وارد به بازی رو به جلو می کرد. ولی قبول دارم که ما باید برای زدن گل بیشتر، تلاش کنیم.»

برانکو درمورد ال کلاسیکو گفت: «قبلا هم گفته ام که دو بازی در دنیا مهم هستند که به طور جدی به آن پرداخته می شود. اولین مسابقه ال کلاسیکو است و دومین مسابقه، دربی تهران است که صد هزار نفر برای تماشای مستقیم به ورزشگاه می روند و ۱۰۰ میلیون نفر هم آن را غیر مستقیم می بینند. در آلمان هم دربی داریم ولی خیلی به آن پرداخته نمی شود. چون بایرن خسته کننده شده و مدام می برد. فلسفه من نزدیک به فلسفه بارسلونا است اما هوادار رئال مادرید هستم. مودریچ و کواچیچ شاگردان من هستند که در رئال بازی می کنند. اما در بارسلونا فقط یک بازیکن به نام راکیتیچ دارم.»