گزارش: بارسا در ال کلاسیکو؛ با یا بدون مسی؟

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا باقی مانده، همچنان مسئله حضور یا عدم حضور لیونل مسی در این دیدار، دغذغه اصلی آبی و اناری هاست.   به گزارش مازند اسپرت ؛ ستاره آرژانتینی بارسا در دو ماه گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و اکنون […]

در حالی که کمتر از ۲۴ ساعت به دیدار حساس رئال مادرید و بارسلونا باقی مانده، همچنان مسئله حضور یا عدم حضور لیونل مسی در این دیدار، دغذغه اصلی آبی و اناری هاست.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ ستاره آرژانتینی بارسا در دو ماه گذشته به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و اکنون این سوال وجود دارد که آیا انریکه باید ریسک کرده و مسی ناآماده را در ترکیب اصلی قرار بدهد یا تیمش را با آرایش دیگری راهی میدان کند.
طبیعی است که در صورت استفاده از مسی، ترکیب بارسا آشنا خواهد بود؛ با آرایش ۳-۳-۴ که در آن، لوئیس سوارز مهاجم نوک خواهد بود و نیمار و مسی در دو سمت مثلث هجومی بازی خواهند کرد.


اما در صورتی که مسی نتواند از ابتدا به میدان برود، انریکه دو گزینه خواهد داشت؛ استفاده از سیستم ۳-۳-۴ که در آن سرخی روبرتو در خط میانی قرار بگیرد و اینیستا یک خط جلوتر رفته و به عنوان مهاجم سمت راست بازی کند.

گزینه بعدی، استفاده از سیستم ۲-۴-۴ است که در آن نیمار و سوارز به عنوان دو مهاجم نوک به میدان بروند و اینیستا یک خط عقب تر، در کنار راکیتیچ، بوسکتس و سرخی روبرتو قرار بگیرد.

هنوز ۲۲ساعت دیگر به ال کلاسیکو مانده و انریکه فرصت دارد تا بهترین تصمیم را برای تیمش بگیرد.