اسماعیل پور: بازی به بازی پیش می رویم/ با این تماشاگران دوست دارم به عنوان بازیکن برای ساری بازی کنم!

کاپیتان گیتی پسند اصفهان اظهار امیدواری کرد تیمش با جمع کردن امتیازات لازم، عنوان قهرمانی را کسب کند. به گزارش مازند اسپرت:احمد اسماعیل پور کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با عملکرد خوبش و به ثمر رساندن دوگل، یکی از عوامل تاثیرگذار برتری تیمش مقابل شهروند ساری بود. اسماعیل پور در خصوص بازی برابر شهروند […]

کاپیتان گیتی پسند اصفهان اظهار امیدواری کرد تیمش با جمع کردن امتیازات لازم، عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش مازند اسپرت:احمد اسماعیل پور کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با عملکرد خوبش و به ثمر رساندن دوگل، یکی از عوامل تاثیرگذار برتری تیمش مقابل شهروند ساری بود.

اسماعیل پور در خصوص بازی برابر شهروند ساری گفت: بازی سختی بود. همیشه بازی هایی که در ساری برگزار می شود با توجه به تماشاگران خوبی که این تیم دارد، شرایط سختی برای تیم میهمان بوجود می آورد. متاسفانه ما در بازی مقابل آذرخش به دلیل خستگی بازیکنان مان خوب بازی نکردیم اما تمرینات مناسبی را برای بازی مقابل شهروند انجام دادیم و خوشبختانه با اقتدار توانستیم پیروز شویم. من فکر نمی کنم تیمی تا الان در ساری گل نخورده باشد اما با تلاش بازیکنان و دروازبانی خوب سپهر محمدی همه دست به دست هم دادیم تا پیروز این مسابقه شویم و خوشبختانه در عین سختی بازی، توانستیم ۳ امتیاز را کسب کنیم.

وی پیرامون جو استادیوم و تماشاگران میزبان اظهار کرد: واقعا لذت می برم از جوی که در ساری وجود دارد. من که بعنوان بازیکن رقیب به این سالن می آیم، از حضور این همه تماشاچی لذت می برم. حتی خودم دوست دارم برای تیم ساری بعنوان بازیکن بازی کنم زیرا تماشاگران پرشوری دارد که عاشق تیم شان هستند. دیدید که در آخر بازی ما را تشویق کردند. به اعتقاد بنده حیف است ساری با این همه تماشاگری که دارد و با این نتایجی که کسب کرده، سقوط کند. این نتایج شایسته این تماشاگران نیست و امیدوارم از این به بعد روند رو به رشدی را طی کنند و به جایگاه حقیقی خودشان برسند.

کاپیتان گیتی پسند ادامه داد: به شخصه در این چند سالی که به ساری آمده ام، هیچگاه انقدر متحمل فشار نشدیم و واقعا حیف است در لیگ برتر نباشند مخصوصا با طرفدارانی که همیشه تیم شان را مورد حمایت قرار می دهند.

اسماعیل پور شانس قهرمانی تیمش را با توجه به شکست تاسیسات دریایی و کم شدن فاصله در صدر جدول کم ندانست و افزود: حتما شانس قهرمانی داریم. ما اول فصل تقریبا تیم را برای قهرمانی بسته بودیم اما در نیم فصل نخست نتایج دلخواه را کسب نکردیم ولی در نیم فصل دوم و سه بازی برگزار شده تیم تاسیسات امتیاز از دست داد که ما توانستیم به صدر جدول نزدیک شویم. ما بازی به بازی جلو می رویم و باید مسابقات خودمان را با برد پشت سر بگذاریم و انشاا… تقدیر هم قهرمانی ما را رقم بزند.

پايگاه خبري فوتسال