شکری سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکاء: سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتسال کشور با حمایت های بی دریغ سعید نجاریان حفظ شد

سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکاء از حضور مجدد این تیم در لیگ دسته اول فوتسال کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت، محمد شکری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط نابسامان تیم های حاضر در لیگ دسته اول و انصراف برخی ها از حضور در این مسابقات، […]

شکری سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکاء: سهمیه مازندران در لیگ دسته اول فوتسال کشور با حمایت های بی دریغ سعید نجاریان حفظ شد سرپرست تیم فوتسال شهرداری نکاء از حضور مجدد این تیم در لیگ دسته اول فوتسال کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت، محمد شکری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به شرایط نابسامان تیم های حاضر در لیگ دسته اول و انصراف برخی ها از حضور در این مسابقات، با رایزنی های صورت گرفته موفق شدیم نظر موافق فدراسیون را برای حضور دوباره شهرداری نکاء در لیگ دسته اول فوتسال کشور جلب کنیم.

وی با اشاره به تلاش های سعید نجاریان عضو مازندرانی هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال کشور در این راستا گفت: جا دارد از تلاش ها و حمایت های بی دریغ ایشان کمال تقدیر و تشکر را بعمل آورم. انصافاً وجود ایشان برای فوتسال استان یک نعمت است. بنده مطمئن هستم اگر حمایت های ایشان نبود نمی توانستیم نظر مساعد فدراسیون را برای حضوی دوباره در لیگ دسته اول جلب کنیم.

وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه زمان کمی تا شروع مسابقات لیگ یک مانده و آیا این موضوع برای شهرداری نکاء مشکل ساز نخواهد شد یا خیر، گفت: ما یک هفته ای است که با حضور آقای کشاورز مربی کرجی و تعدادی بازیکن تمرینات مان را آغاز کرده ایم و در اندک زمان باقی مانده تا شروع لیگ نیز تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا نماینده شایسته ای برای مازندران در لیگ دسته اول فوتسال کشور باشیم.