چهارفصل با سردبیری محمد حسن عبدالهاشم پور نشریه برتربخش عمومی و خانواده کشور شد

ماهنامه چهارفصل در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به عنوان نشریه برتر بخش عمومی و خانواده انتخاب شد به گزارش مازند اسپرت ؛ مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران انتخاب نشریه وزین چهار فصل به عنوان نشریه ی فعال در زمینه میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری و محیط زیست کشور را به اهالی رسانه […]

ماهنامه چهارفصل در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات به عنوان نشریه برتر بخش عمومی و خانواده انتخاب شد

به گزارش مازند اسپرت ؛ مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران انتخاب نشریه وزین چهار فصل به عنوان نشریه ی فعال در زمینه میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری و محیط زیست کشور را به اهالی رسانه تبریک  گفت و ابراز امیدواری کردا همت  بلند و همراهی رسانه در این حوزه ها شاهد تحولات شگرف در استان  مازندران ،سرزمین فرهنگ  ،تاریخ و طبیعت خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی  مازندران دلاور بزرگ نیا با تاکید بر نقش مطبوعات در توسعه گردشگری پایدار اظهار داشت: اطلاع رسانی ، انعکاس وقایع و رویدادها ،معرفی ظرفیت ها ی موجود ،انتقاد سازنده و ارایه ی راهکارهای عملی یکی از مولفه های توسعه به ویژه  در توسعه ی صنعت گردشگری است. صنعتی که آگاهی بخشی و فرهنگ سازی با همدلی و همیاری رسانه در ارتقای روز به روز آن نقش حیاتی دارد.
وی افزود: رشد و توسعه ی  همه جانبه کشور مستلزم عزم جدی رسانه در آگاهی رسانی به آحاد مردم است.اهالی قلمی که می کوشند با تنویر افکار عمومی  زمینه اقتدار و اعتلای هر چه بیشتر ایران اسلامی را فراهم آورند.

امسال غرفه رسانه و محیط زیست توسط ماهنامه دوزبانه چهارفصل با هدف تبیین ابعاد فاجعه در حوزه بحران آب و کمک به فرهنگ‌سازی برای استفاده صحیح از آن برپا شده بود.

 

ماهنامه چهارفصل که به مدیر مسئولی آرزو آقا محمدی و سردبیری محمد حسن عبدالهاشم پوردر مازندران با گستره ملی به چاپ می رسد چندی پیش نیز در جشنواره ملی گردشگری که ۵ مهرماه سال جاری به مناسبت روز جهانی جهانگردی برگزار شده بود به عنوان رسانه برتر انتخاب شده بود