حرفهای مربی نفت درباره اخراج بیرانوند

مربی نفت‌تهران معتقد است از این نظر گوام را قبل از بازی برای ملی‌پوشان بزرگ کرده بودند که آنها دچار غرور مقابل این تیم نشوند.     به گزارش “مازنداسپرت“، علی چینی در مورد پیروزی ۶ بر صفر تیم‌ملی ایران مقابل گوام گفت: گوام را از این لحاظ بزرگ کرده بودیم که به اصطلاح فوتبالی‌ها […]

مربی نفت‌تهران معتقد است از این نظر گوام را قبل از بازی برای ملی‌پوشان بزرگ کرده بودند که آنها دچار غرور مقابل این تیم نشوند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، علی چینی در مورد پیروزی ۶ بر صفر تیم‌ملی ایران مقابل گوام گفت: گوام را از این لحاظ بزرگ کرده بودیم که به اصطلاح فوتبالی‌ها باد در کله ملی‌پوشان ما نیفتد و خدایی نکرده آسیبی از این حیث نبینند وگرنه گوام در رده‌بندی فیفا تیم صدوپنجاه و خرده‌ای و ایران تیم چهل و خرده‌ای است. مطمئن بودیم که این تیم را می بریم ولی اینکه ۶ گل به این تیم آن هم در زمین حریف و در چمن مصنوعی به آنها بزنیم غیرقابل باور بود که نشان از ارنج خوب تیم‌ملی و استفاده از بازیکنان جوان در کنار پا به سن گذاشته‌ها بود و بچه ها توانستند خیلی خوب کار کنند و نشان دادند می توانند بهتر از این ها نیز باشند.
او در مورد اخراج بیرانوند و قرار گرفتن عزت‌الله پورقاز درون دروازه ادامه داد: ۳ تعویض کرده بودیم و بنابراین هنگامی که بیرانوند اخراج شد مجبور شدند پورقاز را درون دروازه بگذارند. علیرضا اولین گلر اخراجی در تاریخ تیم‌ملی است و از این حیث رکورد زده ولی او نباید بیرون از هجده قدم می آمد و باید قبل از رسیدن به محوطه جریمه توپ را مهار می کرد زیرا مهاجم حریف با مدافع ما در کورس بودند و اینکه خدا را شکر از زمانی که پورقاز درون دروازه بود تیم‌ملی گلی دریافت نکرد درست همانند آن بازی که مازیار زارع درون دروازه ایستاد و حتی یک پنالتی از پرسپولیسی‌ها گرفت. این نشان می دهد که ملوانی‌ها علاقه خاصی به گلری دارند.

دستیار علیرضا منصوریان در نفت‌تهران در مورد دیدار تیمش با سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم از رقابت های لیگ‌برتر نظرش را اینگونه بیان کرد: تیم سپاهان بسیار قدرتمند است و چند سال در لیگ‌برتر ما قهرمان شده و همیشه در چند سال اخیر جز ۳ تیم بالای جدول بوده اما ما نقاط ضعف و قوت این تیم را بررسی کرده ایم امیدوارم بتوانیم سه امتیاز را بگیریم و اینکه در حال حاضر ما یک امتیاز در جیبمان داریم. امیدوارم هستیم در اصفهان ۳ امتیاز را بگیریم.

چینی در پایان افزود: خوشبختانه نفرات مصدوم ما رسیده‌اند درست است که ما چند بازیکن ملی‌پوش داریم که ممکن است خسته باشند یا دیر به جمع ما اضافه شوند اما همانطور که می دانید ما ارنج ثابت ۱۱ نفره نداریم و امسال هم جوان هایی داریم که بسیار خوب کار کرده اند برای مثال دانشگر که به جای سیدجلال حسینی در این دو بازی به میدان رفت و نشان داد که اگر سیدجلال نباشد ما می توانیم روی او حساب باز کنیم درست همانند تیم‌ملی که هنگامی که به مشکل خوره جوانان برای آن بازی کرده‌اند و نفت‌تهران شبه تیم‌ملی کوچکی است و اینکه امیدوارم سپاهان را ببریم و بعد از بازی با سپاهان ۳ بازی بسیار سنگین با استقلال  در جام‌حذفی داریم و سپس در لیگ به مصاف پرسپولیس می‌رویم و اگر از سد استقلال در جام‌حذفی بگذریم باید به مصاف تراکتورسازی تبریز برویم امیدوارم که بتوانیم از پس این بازی ها با توجه به شرایط خوب نفت بربیایم.

منبع:ورزش۳