شاهرودی: کاش پر گل‌تر گوام را می‌بردیم

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که گوام حتی برای اینکه حریف تمرینی ایران باشد هم ضعیف بود.         شاهرودی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: کاش بازی مقابل گوام را پرگل‌تر به پایان می‌بردیم تا حریفان ما یک ترسی در دلشان بیفتد. گوام تیم ضعیفی بود و به عقیده من حتی […]

رضا شاهرودی بازیکن سابق تیم ملی معتقد است که گوام حتی برای اینکه حریف تمرینی ایران باشد هم ضعیف بود.

 

 

 

 

شاهرودی به خبرنگار “مازنداسپرت“، گفت: کاش بازی مقابل گوام را پرگل‌تر به پایان می‌بردیم تا حریفان ما یک ترسی در دلشان بیفتد. گوام تیم ضعیفی بود و به عقیده من حتی برای آنکه حریف تمرینی ما باشد هم ضعیف بود.

او ادامه داد: به نظر من تیم‌هایی مثل ترکمنستان و گوام، حرفی برای گفتن ندارند و برای همین هم نباید نتایج ایران را در این بازی‌ها ملاک قرار دهیم به نظر من بهتر است که ایران را در مراحل بعد و مقابل حریف‌های جدی‌تری محک بزنیم. البته همین‌که آقای کی روش به جوان‌ها میدان داده است و به آنها بها می‌دهد، اتفاق خوبی است.

وی افزود: به نظر من اینکه ما در تیم ملی گلر آماده نداریم برمی‌گردد به رقابت‌های لیگ و اینکه در تیم‌های باشگاه‌هایی ما هم گلر آماده ای وجود ندارد. دروازه‌بانی پست حساسی است و اگر اشتباهاتی مثل بازی امروز مقابل گوام و اخراج بیرانوند رخ بدهد جبران آن کار خیلی سختی است. قطعاً آقای کی روش این مشکلات را می‌بیند و تمرینات بیشتری را انجام می‌دهد.

شاهرودی با اشاره به دوران حضور عابدزاده در دروازه ایران گفت: واقعاً زمانی که عابدزاده گلر ایران بود ما خیالمان راحت بود که اگر اشتباهی می‌کنیم او در آخرین نقطه خط دفاع هست و اشتباه ما را هم پوشش می‌دهد. وجود یک چنین دروازه‌بانی برای هر تیمی نعمت است.

او در مورد جناح چپ تیم ملی، افزود: اگر مشکل قانونی حضور پولادی حل می‌شد او گزینه خوبی برای جناح چپ تیم ملی بود. در حال حاضر هم که حاج صفی در تیم ملی حضور دارد باید بگویم که او در فاز حمله عملکرد خوبی دارد ولی باید کمی در دفاع هم قوی‌تر عمل کند.

شاهرودی در مورد تک مهاجم بازی کردن تیم ملی، گفت: به نظر من این اصلاً خوب نیست که تیم ملی ما با تک مهاجم بازی می‌کند. متاسفانه همچنان تفکر دفاعی در تیم ملی حاکم است و بهتر است که ما کمی هم در فاز حمله با برنامه عمل کنیم.

منبع:ورزش۳