رضایی: بازیکن می‌سازیم استفاده نمی‌کنیم

بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در کنفرانس خبری این باشگاه عنوان کرد خبر اصلی ما جوانگرایی است اما نمی‌ شود فقط سایپا به فکر جوانگرایی باشد.   به گزارش “مازنداسپرت“، بیت الله رضایی در رابطه با وضعیت سایپا در شروع فصل گفت: ۴، ۵ ماه است که من در خدمت تیم سایپا هستم. در […]

بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه سایپا در کنفرانس خبری این باشگاه عنوان کرد خبر اصلی ما جوانگرایی است اما نمی‌ شود فقط سایپا به فکر جوانگرایی باشد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، بیت الله رضایی در رابطه با وضعیت سایپا در شروع فصل گفت: ۴، ۵ ماه است که من در خدمت تیم سایپا هستم. در فصل جدید سعی کردیم ۳، ۴ بازیکن مدنظر سرمربی را به خدمت بگیریم. دروازه‌بان مان نیز امروز تست پزشکی خود را انجام داد و احتمالا از فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد. با آقای نکونام هم که به نتیجه رسیدیم و توافقات نهایی حاصل شد و در خدمتشان خواهیم بود.

وی در رابطه با جوانگرایی تیم سایپا در سال قبل و به خدمت گرفتن بازیکنان جدید گفت: هدف اصلی ما همیشه جوانگرایی بوده است اما نمی‌ شود یک طرفه فقط سایپا به جوانگرایی فکر کند و فدراسیون کاری نکند. ما بازیکن می‌ سازیم اما زمانی که باید از آن بازیکن استفاده کنیم، باشگاه دیگر به عنوان سرباز وی را به خدمت می‌ گیرد. باشگاه سایپا از این موضوع ضربه زیادی خورده است، اگر قرار است روند جوانگرایی ما ادامه پیدا کند، سازمان لیگ و فدراسیون هم باید کاری کنند.

رضایی در رابطه با بازی های تیم سایپا در لیگ پانزدهم و در شهر تهران گفت: از ابتدا مجوز سایپا برای استان تهران صادر شده بود و زمانی که این تیم به کرج منتقل شد، کرج هنوز جزیی از استان تهران بود. ما هر ساله قرارداد می‌ بستیم و به باشگاه انقلاب کرج پول پرداخت می‌ کردیم تا بازی های سایپا در آنجا برگزار شود اما امسال برای کاهش هزینه ها تصمیم گرفتیم در تهران بازی هایمان را برگزار کنیم. این موضوع قبل از من تصمیم گیری شده بود و انشاالله امسال ورزشگاه شهید دستگردی طبق قراردادی که با پاس قوامین بسته ایم به عنوان ورزشگاه خانگی و تیم اول سایپا پذیرای بازی های این تیم خواهد بود و اسلامشهر نیز ورزشگاه دوم ماست. از نظر هزینه ای نیز بسیار به صرفه تر از سال های قبل عمل کردیم. قرارداد ما پاس قوامین بسیار کمتر از البرز کرج است.

رضایی در پایان گفت: درخواستی از دپارتمان داوری دارم، ما تمام بازی هایمان را در تعطیلات بررسی کردیم و با توجه به نظر کارشناسی، کارشناسان داوری ۱۴ امتیاز از ما طبق اشتباهات داوری گرفته شد. از دپارتمان داوری خواهش می‌ کنم کارشناسی، نظرسنجی و رتبه بندی روی داورها باشد که آنها نیز تشویق شوند خودشان را اصلاح کنند و در نهایت داوری فوتبال ایران پیشرفت کند.

 

منبع:ورزش۳