یک بابلی در کادر تیم ملی ناشنوایان برای حضور در جام جهانی !

تیم ملی ناشنوایان برای حضور در جام جهانی که در خرداد ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد در حال آمادگی است. به گزارش مازند اسپرت ؛ به همین دلیل با خبر شدیم برای قوی تر کردن کادر فنی تیم ملی ناشنوایان با چند مربی وارد مذاکره شده اند که در این بین نام یک مربی مازندرانی به  […]

تیم ملی ناشنوایان برای حضور در جام جهانی که در خرداد ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد در حال آمادگی است.

به گزارش مازند اسپرت ؛ به همین دلیل با خبر شدیم برای قوی تر کردن کادر فنی تیم ملی ناشنوایان با چند مربی وارد مذاکره شده اند که در این بین نام یک مربی مازندرانی به  عنوان اصلی ترین گزینه به چشم می خورد.

تیم ملی ناشنوایان ایران که برای دو سال متوالی به سرمربیگری سالک زمانی قهرمان آسیا و اقیانوسیه شد،این بار برای حضور در جام جهانی که در خرداد ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد در حال آمادگی است.

اما چیزی که بدون شک از همه چیز برای این مربی مهم بوده حضور بازیکنان خوب و کادری بسیار قوی است تا نمایشی زیبا همراه با نتایجی خوب که در شان تیم ملی جمهوری اسلامی ایران باشد است.

 

گفته میشود از حبیب شاکری مربی بابلی که سابقه بازی در تیم ملی جوانان و سایر تیم هایی همچون همای تهران،پاس تهران،ابومسلم مشهد،تراکتورسازی تبریز،داماش گیلان را دارد و زیر نظر مربیان اسم و رسم دار و بزرگی همچون  فیروز کریمی،خداد عزیزی،حمید درخشان،پرویز مظلومی،رضا مهاجری و… کار کرده است به عنوان اصلی ترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی ناشنوایان نام برده میشود.