سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز : سرمربی: بازیکنان تیم والیبال شهرداری تبریز عملکرد ضعیفی داشتند

مازند اسپرت ؛ سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان تیمش پس از پنج بازی قابل قبول برای تیم های لیگ برتری والیبال کشور، در دیدار هفته ششم درزمین تیم کاله مازندران ضعیف عمل کردند. به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل بناکار پس از شکست سه بر یک تیمش برابر کاله مازندران  گفت: متاسفانه بازیکنان […]

مازند اسپرت ؛ سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: بازیکنان تیمش پس از پنج بازی قابل قبول برای تیم های لیگ برتری والیبال کشور، در دیدار هفته ششم درزمین تیم کاله مازندران ضعیف عمل کردند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ عادل بناکار پس از شکست سه بر یک تیمش برابر کاله مازندران  گفت: متاسفانه بازیکنان تیم شهرداری تبریز دراین مسابقه بازی همیشگی خود را به نمایش نگذاشتند و عملکرد بسیار ضعیفی داشتند.

وی افزود: باید بگویم دراین مسابقه از عملکرد شاگردانم راضی نیستم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز ادامه داد: باید فیلم بازی با کاله مازندران را ببینم و با آنالیز مسابقه نقاط ضعفی که در مسابقه با کاله داشتیم ببینم تا در بازی های آینده تکرار نشود.

بناکار اضافه کرد: هرچند مسابقه سختی را برابر کاله مازندران پیش بینی کرده بودیم و اما با بازی که شاگردان من امروز برابر کاله به نمایش گذاشتند، کاملا غافلگیر شدیم.

وی افزود: داور مسابقه هم دربازی امروز چند اشتباه داشت اما درمجموع بازیکنان ما دراین دیدار مثل همیشه نبودند.

دوتیم کاله مازندران و شهرداری تبریز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر والیبال ایران شامگاه یکشنبه در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل به مصاف هم رفتند که تیم کاله مازندران با نتیجه ۳ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کرد.