تباس: چرا دروغ بگویم، من طرفدار رئال مادرید هستم!

مازند اسپرت ؛ ریاست فوتبال حرفه‌ای لیگ ملی، یا مدیر سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در آستانه ال‌کلاسیکودربی گفت: من یک رئال مادریدی هستم و تیم مورد علاقه‌ام را پنهان نمی‌کنم. به گزارش مازند اسپرت ؛ خاویر تباس مدرانو، ریاست سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: تیمی که مورد علاقه من است […]

مازند اسپرت ؛ ریاست فوتبال حرفه‌ای لیگ ملی، یا مدیر سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در آستانه ال‌کلاسیکودربی گفت: من یک رئال مادریدی هستم و تیم مورد علاقه‌ام را پنهان نمی‌کنم.

خبرگزاری فارس: تباس: چرا دروغ بگویم، من طرفدار رئال مادرید هستم!

به گزارش مازند اسپرت ؛ خاویر تباس مدرانو، ریاست سازمان لیگ فوتبال اسپانیا در مصاحبه با آس اسپانیا گفت: تیمی که مورد علاقه من است و عاشقانه بازی‌هایش را دنبال می‌کنم، رئال مادرید است، این که بد نیست یک نفر هوادار یک تیم باشد، من دوست ندارم دروغ بگویم و تیم مورد علاقه خودم را پنهان کنم، هواداری از یک تیم ربطی به شغل و کار و مسئولیت ندارد، من در سمت رئیس سازمان لیگ فوتبال حرفه ای و لیگ ملی اسپانیا وظایفی دارم که باید به خوبی انجام بدهم، گاهی علیه باشگاه رئال مادرید حکم صادر کرده‌ام و ادین طبیعی است، در آن لحظات من دیگر یک هوادار نبوده‌ام.

تباس درباره خودمختاری یا جدایی کاتالونیا گفت: کاتالونیا بخشی از اسپانیا است، من به عنوان یک اسپانیایی دوست ندارم کاتالونیای خود را از دست بدهم، اگر برخی از مردم در کاتالونیا لایق دوست داشتن اسپانیا نیستند، مشکل خودشان است. اسپانیا سرزمین قانون است، همه باید به قانون احترام بگذارند و فوتبال هم قانون دارد و هر کسی از این قانون سرپیچی کند، مجازات خواهد شد. چه بارسلونا باشد چه مادرید.

تباس ادامه داد: بیش از ۵۰۰ میلیون بیننده شوخی نیست، نمی‌خواهم ال‌کلاسیکودربی را با جام جهانی مقایسه کنم اما همه می‌دانند که این بازی تا چه حد اهمیت دارد، حتی در ابعاد سیاسی و فرهنگی نیز این بازی مهم تلقی می‌شود.