فدراسیون دوومیدانی همچنان بدون دبیر

مازند اسپرت ؛ در حالی که بیش از دو ماه از انتخابات فدراسیون دوومیدانی می گذرد، این فدراسیون همچنان بدون دبیر است. به گزارش مازند اسپرت ؛ انتخابات فدراسیون دوومیدانی ۱۵ شهریور ماه برگزار شد و مجید کیهانی به ریاست این فدراسیون انتخاب شد، اما تا امروز که دو ماه و نیم از این انتخابات […]

مازند اسپرت ؛ در حالی که بیش از دو ماه از انتخابات فدراسیون دوومیدانی می گذرد، این فدراسیون همچنان بدون دبیر است.

خبرگزاری فارس: فدراسیون دوومیدانی همچنان بدون دبیر

به گزارش مازند اسپرت ؛ انتخابات فدراسیون دوومیدانی ۱۵ شهریور ماه برگزار شد و مجید کیهانی به ریاست این فدراسیون انتخاب شد، اما تا امروز که دو ماه و نیم از این انتخابات می‌گذرد، وزارت ورزش و جوانان هنوز حکم دبیر پیشنهادی فدراسیون را صادر نکرده است.

عباس فتحی که ریاست هیات دوومیدانی ایلام را دارد، گزینه مجید کیهانی برای پست دبیر فدراسیون است و به وزارت ورزش نیز معرفی شده است، اما این وزارتخانه هنوز حکم وی را صادر نکرده و مشخص نیست چرا در این زمینه تعلل وجود دارد.

مجید کیهانی، رئیس فدراسیون نیز در صحبت‌های خود چندین بار اعلام کرده است که این موضوع به زودی اتفاق می‌افتد!

دبیری پست مهمی در هر فدراسیون محسوب می‌شود و در حالی که کم کم به المپیک نزدیک می‌شویم و کارها باید با شتاب بیشتری صورت بگیرد، ظاهرا داستان در مورد دوومیدانی متفاوت است.

البته دوومیدانی تنها رشته ای نیست که مدیرانش منتظر صدور حکم از سوی وزارت ورزش هستند و در دیگر فدراسیون ها مثل کشتی نیز مدت هاست که حکم برخی نفرات صادر نشده است.