درخشش ملی‌پوش مازندرانی در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در اندونزی/ زهره برزگرطلايي شد

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: زهره برزگر ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی کاراته در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در اندونزی با اقتدار موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.   به گزارش مازند اسپرت؛علی سلطانی با اشاره به درخشش کاراته‌کای دختر مازندرانی در مسابقات جهانی، اظهار کرد: در نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، با […]

zoohreرئیس هیئت کاراته مازندران گفت: زهره برزگر ملی‌پوش مازندرانی تیم ملی کاراته در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در اندونزی با اقتدار موفق به کسب مدال خوش رنگ طلا شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛علی سلطانی با اشاره به درخشش کاراته‌کای دختر مازندرانی در مسابقات جهانی، اظهار کرد: در نهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان، با حضور ۱۳۶۸ کاراته‌کای از ۸۶ کشور در شهر جاکارتای اندونزی برگزار شد، تیم ملی کاراته ایران در بخش دختران موفق شد برای نخستین‌بار مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را توسط زهره برزگر ملی‌پوش مازندرانی کسب کند.

 وی تصریح کرد: زهره برزگر با این مدال طلا علاوه بر این که عنوان قهرمانی این دوره از پیکارها را کسب کرد به عنوان نخستین بانوی طلایی تاریخ این مسابقات (رده سنی پایه) را نیز از آن خود کرد.

رئیس هیئت کاراته مازندران گفت: این بانوی مازندرانی در وزن ۵۵-کیلوگرم، زهره برزگر نماینده شیلی را یک بر صفر شکست داد و سپس حریف چینی را دو بر یک برد و در بازی سوم به مصاف کاراته کایی از ونزوئلا رفت و سه بر دو پیروز شد.

سلطانی اظهار کرد: برزگر در نیمه نهایی با حریفی از مجارستان مبارزه کرد و پنج بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار پایانی شد.

وی در پایان گفت: این ملی‌پوش مازندرانی در دیدار پایانی به مصاف نماینده ویتنام رفت و با نتیجه دو بر صفر پیروز و با اقتدار موفق به کسب مدال خوش رنگ طلای رقابت‌های جهانی شد.