تبریک رائول به فدراسیون فوتبال اسپانیا

اسطوره فوتبال مادرید و اسپانیا با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا قهرمانی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال این کشور در اروپا را تبریک گفت. به گزارش مازنداسپرت رائول گونسالس ستاره سالهای نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فوتبال این کشور در پی قهرمانی تیم زیر ۱۹ سال اسپانیا […]

اسطوره فوتبال مادرید و اسپانیا با ارسال نامه‌ای رسمی به فدراسیون فوتبال اسپانیا قهرمانی تیم ملی فوتبال زیر ۱۹ سال این کشور در اروپا را تبریک گفت.

به گزارش مازنداسپرت رائول گونسالس ستاره سالهای نه چندان دور تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا و تیم ملی فوتبال این کشور در پی قهرمانی تیم زیر ۱۹ سال اسپانیا در اروپا این موفقیت بزرگ را تبریک گفت و آن را نشانه بیدار شدن دوباره فوتبال این کشور دانست.

در نامه رائول خطاب به مقامات فوتبال اسپانیا آمده است: بدون تردید اتفاقات اخیر در جام ملتهای اروپا و جام جهانی معیار خوبی برای فوتبال اسپانیا و ارزیابی آن نیست، این تیم بزرگ ناگهان دچار افت شد و تا به خود بیاید رقبا با سرعت از روی بدن نیمه جانش عبور کردند.

در ادامه این متن آمده است: این نسل تازه که قهرمانی فوتبال اروپا شده همان بازیکنانی هستند که قرار است در جام های جهانی بعدی بدرخشند و فوتبال اسپانیا به این جوانان دل بسته است. همه ما عضوی از خانواده فوتبال اسپانیا هستیم به خاطر این موفقیت بزرگ، خوشحالیم، در این فضای پیچیده نباید کینه و دلخوری وجود داشته باشد، از یاد نبریم که اتحاد ملی در اسپانیا مدیون فوتبال است و البته این یک رابطه دو طرفه است./ فارس