سه امتیازشیرین برای نساجی / اسماعیلی چراغ برد را روشن کرد

دیدار دو تیم نساجی مازندران و هوادار تهران با برتری شاگردان اسماعیلی به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نساجی مازندران بعد از حواشی اخراج سرمربی، امروز برابر هوادار تهران صف آرایی کرد.

دو تیم نساجی مازندران و هوادارتهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۹ در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار  جذاب و تماشایی در نهایت با برتری ۲ بر یک نساجی به پایان رسید.

هوادار در این دیدار با گلزنی رضا جعفری ابتدا از نساجی و شاگردان اسماعیلی پیش افتادند. با گل جعفری در دقیقه ۳۰ نیمه اول به همین نتیجه به پایان رسید تا نساجی نیمه نخست را با شکست به رختکن برود.

اما در نیمه دوم شاگردان اسماعیلی سراسر هجومی شدند تا این‌که امیرمحمد جانملکی توانست گل تساوی این دیدار را خیلی زود به ثمر برساند.

در لحظاتی که همه منتظر پایان بازی بودند، در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه این دیدار متین کریم‌زاده با نفوذ به محوطه جریمه و حرکت انفرادی دروازه هوادار را باز کرد تا نساجی و شاگردان اسماعیلی با گل لحظه پایانی از حریف پیش بیفتند و در نهایت یک پیروزی شیرین و‌دلچسب را به دست آورند.

نساجی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و هم امتیاز با صنعت نفت در رده دوازدهم باقی ماند.

شاگردان عنایتی و تیم هوادار هم با این شکست ۳۴ امتیازی و رده هشتمی باقی ماندند.

ترکیب هوادار مقابل نساجی:

  مهرداد بشاگردی، معین عباسیان، امیرحسین پورمحمد، محمدجواد محمدی، رضا مغانلو، محمد چهار محالی، حسین صادقی، نیما انتظاری، سید محمد حسینی، فرزاد جعفری، مهدی عبدی

ترکیب نساجی مازندران مقابل هوادار:

تهران مشخص شد  حسین خطیر، سعید غلامعلی بیگی، امیرمهدی جانملکی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، محمدمهدی نظری، حسین زامهران، حامد شیری، مرتضی منصوری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی