صیادمنش لقب «خستگی ناپذیر» گرفت/ستاره ایرانی مدافع هال سیتی را به وجد آورد

توانایی مهاجم ملی پوش ایرانی مدافع هال سیتی را به تعجب واداشت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان هفته اخیر با درخشش برای هال سیتی در رقابت های دسته اول انگلیس پایه گذار برد ۲ بر یک تیمش مقابل کاردیف شد.

صیادمنش گل زودهنگامی را برای هال سیتی در دقیقه ۸ به ثمر رساند. این اولین گل ستاره ایرانی برای تیم انگلیسی بعد از ۳ ماه از انتقالش محسوب می شود.

 

در همین رابطه لوی کویل مدافع بریتانیایی و باتجربه هال سیتی به تمجید از همبازی جوان ایرانی اش پرداخت و در مصاحبه با سایت «hulldailymail»، گفت: صیادمنش بازیکن تعیین کننده ای است، او از دویدن دست نمی کشد. من باید بدانم او قبل از بازی چه می خورد و چه می نوشد که این طور در بازی ها با انرژی تمام نشدنی حضور پیدا می کند.

وی افزود: اللهیار خستگی ناپذیر است. او با انرژی زیادی به تیم خدمت می کند و ما را به راه می اندازد و همه را به دنبالش می کشاند. او فوق العاده بود، من خوشحالم که او گلزنی کرد و امیدوارم این گل باعث شود تا در ادامه گل های بیشتری را برای تیم به ثمر برساند.

مهاجم تیم ملی در هال سیتی می‌ماند

اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان بعد از فصلی درخشانی با زوریای اواکراین و آمار فوق العاده در لیگ این کشور مشتریان زیادی پیدا کرد و در نهایت زمستان گذشته به صورت قرضی به هال سیتی منتقل شد.

صیادمنش در ابتدای حضورش در ترکیب تیم انگلیسی با بدشانسی همراه شد و چند مصدومیت جزئی پیدا کرد و باعث شد تا چندین بازی تیم را از دست دهد.

اما صیادمنش از ماه گذشته به اوج آمادگی برگشته و هفته گذشته هم اولین گلش را برای هال سیتی در رقابت های چمپیون شیپ به ثمر رساند.

سایت «hulldailymail» انگلیس درباره آینده این بازیکن ایرانی نوشت: اللهیار صیادمنش مهاجم جوان ایرانی در نقل و انتقالات زمستانی از فنرباغچه به هال سیتی آمد. این بازیکن ایرانی با عملکرد خوبش در این مدت سران باشگاه هال سیتی را مجاب کرده تا او را به صورت دائمی به خدمت بگیرند.

باشگاه فنرباغچه در سال ۲۰۱۸ صیادمنش را با مبلغ ۸۰۰ هزار یورو از استقلال خریداری کرد اما ارزش این بازیکن ایرانی بیش از ۵ میلیون یورو است.

سران باشگاه هال سیتی می خواهند برای جذب دائمی صیادمنش در تابستان با باشگاه ترکیه ای وارد مذاکره شوند. استعداد این بازیکن و سن پایینش باعث شده تا باشگاه هال سیتی روی این بازیکن برنامه بلندمدت داشته باشد.