چراغ جام رمضان بهشهر با والیبال روشن شد

رقابت های والیبال جام رمضان با حضور ۸ تیم در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاریست.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، مرسلین باقری در گفت و گو با خبرنگار ما٬ اظهار کرد: این دوره از رقابت های جایزه بزرگ شهرستان بهشهر به مناسبت ماه مبارک رمضان با نظارت هیئت والیبال این شهرستان با حضور ۸ تیم در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر در حال برگزاریست.

وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور تیم هایی همچون٬ «مجموعه گردشگری و رستوران نیاوران توسکا چشمه» ٬ «انبوه سازان نایس» ٬«آکادمی شیان» ٬ «کاشی و سرامیک ایراندوست» ٬ «خدمات کشاورزی منصوریان» ٬ «کرمان موتور ساری» ٬«املاک داتیس فیروز کوه» ٬«هانا دانه بهشهر» پیگیری شد.

مربی والیبال شرق مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: در پایان دور گروهی از گروه یک «تیم مجموعه گردشگری و رستوران نیاوران» و
«کاشی سرامیک ایراندوست » واز گروه دوم «تیم انبوه سازان نایس» و «آکادمی شیان» به مرحله نیم نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم «مجموعه گردشگری و رستوران نیاوران با انبوه سازان نایس» و تیم «آکادمی شیان با کاشی ایراندوست»
روز جمعه فردا مورخ ۲۶ فروردین از ساعت ۹ شب در سالن شهید هاشمی نژاد شهرستان بهشهر به مصاف هم خواهند رفت.

باقری در ادامه با اشاره به سطح بالای مسابقات٬ اظهار کرد: افزایش کیفیت سالن برگزاری و انسجام برنامه ریزی هیات والیبال شهرستان برای برگزاری موفقیت آمیز این رقابت ‌ها منجر به افزایش سطح کمی و کیفی آن نسبت به دوره های گذشته و حتی در قیاس با جام‌ های مشابه شده است٬ به نحوی که شور و نشاط سالم ورزشی را در شبهای ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهرستان ایجاد کرده و رضایت علاقه‌مندان به این رشته ورزشی را به همراه داشته است.
این پیشکسوت والیبال در ادامه با اشاره به ظرفیت بسیار بالای والیبال شهرستان٬ خاطرنشان کرد: برای به ثمر رسیدن این ظرفیت باید اندکی صبر داشت تا والیبالیست‌ های جوان ساخته ‌شده و خون تازه ‌ای به نمایندگان استان در میادین کشوری وارد شود.

باقری در پایان گفت: این دوره از مسابقات با حضور بازیکنان تیم ملی و لیگ برتر کشور و همچنین جذابیت بازی ها٬ مورد استقبال تماشاگران فهیم شهرستان بهشهر قرار گرفته است.

خبرنگار: فرزانه حسنی