دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال ویتال هینن بلژیکی

دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال که از ۱۵ فروردین با تدریس ویتال هینن بلژیکی در هتل المپیک تهران آغاز شده بود، امشب به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این دوره به همت کمیته آموزش و پژوهش و با همکاری واحد بین‌الملل دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، در راستای ارتقای سطح دانش حرفه‌ای مربیان تراز اول کشور و انتقال تجربه مربیان بزرگ دنیا برگزار شد که حضور آزاده علاالدینی مربی درجه ۱ والیبال از باشگاه ایران‌جوان ساری یکی از چهار مربی زن مازندرانی شرکت کننده در این سمینار بود. مهدیه روحانی، رقیه ازگلی، بیتا شاهی و مهدی طهماسبی دیگر حاضرین مازندرانی در این کلاس بودند.

دوره بین‌المللی تخصصی و پیشرفته مربیگری والیبال به مدت سه روز به صورت تئوری و عملی در هتل المپیک تهران و سالن فدراسیون با حضور ویتال هاینن مربی پرافتخار بلژیکی پیگیری شد.

 

برنامه‌ریزی تمرینات برای آماده‌سازی تیم، دروس طراحی تمرین برای تیم‌های پیشرفته، مدیریت تیم در طول مسابقه و کاربردهای آنالیز برای مربیان از جمله محورهای این دوره در مرحله تئوری بود.

بیش از ۲۵۰ مربی مرد و زن از استان‌های مختلف کشور در این دوره شرکت کردند که بزرگترین گردهمایی مربیان والیبال تاریخ ایران را شکل داد.

مراسم اختتامیه این دوره با حضور وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون، میلاد تقوی دبیرکل، محمود افشاردوست کارشناس خبره هیات رئیسه و جواد مهرگان رئیس کمیته آموزش و پژوهش برگزار شد.

مهرگان در این مراسم، مطالعه را مهمترین نکته تاکید شده در این دوره دانست و گفت: مربیان والیبال ایران باید عادت به کسب دانش و اطلاعات داشته باشند تا به یک مربی متفکر تبدیل شوند.

 

 

تشکر رئیس کمیته آموزش از ویتال هاینن با کف زدن‌های متوالی مربیان شرکت کننده در این دوره همراه شد که نشان دهنده رضایت آنان از محتوای سمینار سه روز تهران بود.

در پایان این مراسم، هدیه‌ای به رسم یادبود از سوی وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال به هاینن اهدا شد.

حضور مربیان مازندرانی و مخصوصا حضور بانوانی چون آزاده علاالدینی در این دوره میتواند به آینده والیبال استان کمک کند.