نشست تبیین موضوعات حقوقی ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

با حضور دکتر فلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان و دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نشست تبیین موضوعات حقوقی ورزش و جوانان مازندران برگزار شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور دکترفلاح مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان، دکتررنگرز مدیرکل ورزش و جوانان، دکتر نیکخو مشاور مدیرکل، معاونین ادارات اقتصاد و دارایی و ثبت اسناد و املاک ، معاونین و مسئولان ستادی اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان مازندران، جلسه تبیین موضوعات حقوقی و مستندسازی اماکن ورزشی استان برگزار شد.

در این نشست تخصصی پس از تشریح وضعیت پرونده های حقوقی و مشکلات مبتلابه از سوی دکتررنگرز، روسا و مسئولان حقوقی ادارت شهرستان ها نیز مشکلات، معضلات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و دکترفلاح توضیحاتی را برای رفع ابهامات، راهکارهای کاهش دعاوی حقوقی و تسریع در مستندسازی اماکن ورزشی استان مازندران ارائه کردند.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان در این نشست بر پیگیری مستند سازی و الزام اقدامات قانونی برای کاهش دعاوی حقوقی تاکید کردند. دکتر فلاح در این جلسه، با اشاره بر اهمیت مستندسازی اماکن ورزشی، خواستار توجه ویژه‌ ی همه مسئولان استانی و شهرستانی درخصوص پیگیری این موضوع مهم شد و اظهار داشت؛ افزایش سطح تعامل با ادارات، سازمان ها و نهادهای مرتبط، در سرعت بخشیدن به ساماندهی وضعیت حقوقی اماکن تاثیرگذار است.
دکتر حسن رنگرز نیز گفت : حفظ و صیانت از اموال و املاک ورزش و جوانان موضوع جدی است که تمامی روسای ادارات باید نگاه ویژه به این موضوع داشته باشند.
گفتنی است روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های مازندران نیز در این نشست مشکلات، معضلات و موانع حقوقی را مطرح کردند.