محمدیان: به هدایت رسول خادم عادت کرده‌ام/ دیگر به ۸۶ کیلو برنمی‌گردم

برنده مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان گفت: به کوچ و هدایت رسول خادم در مسابقات عادت کرده‌ام. به گزارش مازنداسپرت محمدحسین محمدیان درباره ناکامی‌اش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: متأسفانه در همان مسابقه اول غافلگیر شدم و شکست خوردم. در آن دیدار مقابل حریف‌ام گنگ بودم و نتوانستم […]

برنده مدال برنز وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد جهان گفت: به کوچ و هدایت رسول خادم در مسابقات عادت کرده‌ام.

به گزارش مازنداسپرت محمدحسین محمدیان درباره ناکامی‌اش در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: متأسفانه در همان مسابقه اول غافلگیر شدم و شکست خوردم. در آن دیدار مقابل حریف‌ام گنگ بودم و نتوانستم کشتی خودم را بگیرم.

وی در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد به هدایت رسول خادم در مسابقات وابسته شده است، گفت: درست است. به نظرم به کوچ رسول خادم عادت کرده‌ام و روی تشک نتوانستم قوانین و تاکتیک‌های مربیانم را پیاده کنم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیمی برای بازگشت به وزن ۸۶ کیلوگرم ندارد، گفت: نه این طور نیست، وقتی تصمیمی را بگیرم تا آخر پای آن می‌ایستم و دیگر به ۸۶ کیلو برنمی‌گردم.

قرار است در جام لهستان روی تشک بروم و امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کنم و در صورت اعتماد ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی باشم./فارس