یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش نمایندگان مازندران

هفته بیست و یکم لیگ‌برتر فوتسال کشور عصر امروز در شهرهای مختلف کشور برگزار شد و در این روز شهروند ساری برابر حریف خود تن به شکست داد و زندی بتن به بردی پرگل دست یافت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم‌های شهروند ساری و زندی‌بتن کلاردشت به مصاف  حریفان خود رفتند و به یک برد و یک شکست دست یافتند. تیم زندی بتن در سالن بعثت کلاردشت تیم فرش آرا مشهد را شکست داد و جایگاه این تیم مشهدی را در جدول رده بندی را گرفتند.
کلاردشتی ها نیمه اول را با نتیجه سه بر یک پیروز شدند و نیمه نخست با گلزنی سجاد امانی، مهدی قلی زاده و رحمان سارانی همراه شد. در نیمه دوم مشهدی ها دو بار به اشتباه دروازه خودی را باز کردند و مراد ناظری نیز در این بازی برای طلایی پوشان دبل کرد و بازی با برتری ۷ بر ۲ زندی بتن پایان یافت

زندی بتن کلاردشت با این برد ۲۶ امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه ۶ جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم شهروند ساری دیگر نماینده  استان مازندران هم که در این فصل اوضاع و احوال خوشی ندارد از ساعت ۱۶ امروز جمعه ۱۵ بهمن ماه میزبان فولاد زرند ایرانیان بود که شهروند در حالیکه با دو گل از فولاد زرند ایرانیان پیش بود در ادامه با نتیجه ۴ بر ۳ بازی را واگذار کرد تا همچنان در انتهای جدول بماند.

برای شهروند در این بازی ابوالقاسمی، دستیاران و بلال اسماعیلی موفق به گلزنی شدند.

شهروندی ها با ۱۱ امتیاز و هم امتیاز با حفاری اهواز بخاطر تفاضل گل بهتر در رده سیزدهم جدول چهارده تیمی قرار گرفت