نوری و مسیمیر از امروز استارت می‌زنند

تیم مسیمیر که تازه به لیگ ستارگان قطر راه‌یافته و در روزهای اخیر هم محمد نوری را جذب کرده، از امروز تمرینات پیش از اردوی اسلوونی خود را آغاز می‌کند. به گزارش مازنداسپرت ، تیم فوتبال مسیمیر قطر که اخیرا به دسته برتر فوتبال باشگاهی این کشور راه یافته امروز پس از تعطیلات فصل انتقالات و […]

تیم مسیمیر که تازه به لیگ ستارگان قطر راه‌یافته و در روزهای اخیر هم محمد نوری را جذب کرده، از امروز تمرینات پیش از اردوی اسلوونی خود را آغاز می‌کند.

به گزارش مازنداسپرت ، تیم فوتبال مسیمیر قطر که اخیرا به دسته برتر فوتبال باشگاهی این کشور راه یافته امروز پس از تعطیلات فصل انتقالات و همچنین تعطیلات مرتبط با عید فطر تمریناتش خود را برای حضوری بهتر در فصل پیش رو در ورزشگاه ابوهامور شروع می‌کند.

رادان سرمربی کروات این تیم تصمیم گرفته که کار خود را با بررسی قدرت بدنی بازیکنانش و همچنین فعالیت‌های تاکتیکی آن‌ها آغاز کند.

چنان‌که این مربی حرفه‌ای برنامه‌ریزی کرده است، همه بازیکنان جدید تیم نیز در تمام تمرینات از این پس حاضر خواهند بود که می‌توان از میان آن‌ها به رافائل آمورایین مدافع برزیلی، ایرویلتو داسیلوا مهاجم گلزن برزیلی فصل پیش لیگ پرتغال، هیلیو بینتو پرتغالی و محمد نوری که از پرسپولیس تهران آمده می‌توان اشاره کرد.

مجموعه بازیکنان مسیمیر دوشنبه ۱۲ مرداد به لیوبلیانا خواهند رفت تا به آماده‌سازی خود بپردازند. این اردو تا پایان مردادماه به طول خواهد انجامید./ فارس