یک پیروزی و یک شکست حاصل تلاش نمایندگان مازندران

در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، تیم هورسان رامسر پیروز دیدار با شهرداری ارومیه شد و لبنیات هراز مقابل شهداب یزد باخت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته شانزدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز یکشنبه ۱۸ دی‌ماه با هفت دیدار در شهر‌های رفسنجان، گرگان، تهران، رامسر، گنبد، یزد و ورامین پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها تیم هورسان رامسر دست به کار بزرگی زد و تیم رده دومی شهرداری ارومیه را در حضور تماشاگران خود در سالن شهید صدر رامسر با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

هورسان دست اول، دوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر ۱۹- ۲۵ بر ۱۸ و ۲۶ بر ۲۴ پیروز شد و تنها دست سوم را با نتیجه نزدیک ۲۶ بر ۲۸ واگذار کرد.

نکته جالب حضور تماشاگران پس از ۲ سال انتظار در این بازی بود. با پیگیری های انجام شده از سوی باشگاه هورسان، اداره ورزش و جوانان و مساعدت ستاد مقابله با کرونا استان و شهرستان، مجوز حضور ۳۰ درصدی تماشاگران و هواداران رامسری تا پایان فصل صادر شد.

لبنیات هراز آمل رده چهارمی هم امروز در یزد به مصاف شهداب رفت و در روزی که انتظارش را نمی رفت مقابل این تیم رده پنجمی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد.

شاگردان عطایی در این بازی با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ مقابل شهداب باختند تا فاصله این تیم یزدی با آملی ها به کمترین حد ممکن برسد.

بهروز عطایی و علیرضا طلوع‌‍کیان سال‌ها به عنوان سرمربی و مربی در تیم‌های ملی و باشگاهی با هم کار کردند و رقابت امروز دو تیم هراز و شهداب با هدایت این دو سرمربی از جذابیت‌های هفته شانزدهم بود.

 

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته شانزدهم به این شرح است:

۱- فولاد مبارکه سپاهان / ۱۳ برد و ۳۹ امتیاز
۲- شهرداری ارومیه / ۱۲ برد و ۳۳ امتیاز
۳- پیکان / ۱۱ برد و ۳۳ امتیاز
۴- لبنیات هراز آمل / ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز
۵- شهداب یزد / ۹ برد و ۲۵ امتیاز
۶- راه‌یاب ملل مریوان / ۸ برد و ۲۴ امتیاز
۷- مس رفسنجان / ۸ برد و ۲۳ امتیاز
۸- پاس گرگان / ۷ برد و ۲۲ امتیاز
۹- فولاد سیرجان ایرانیان / ۷ برد و ۲۰ امتیاز
۱۰- شهرداری ورامین / ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۱۱- شهرداری گنبد / ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۱۲- هورسان رامسر / ۶ برد و ۲۰ امتیاز
۱۳- سایپا / ۶ برد و ۱۹ امتیاز
۱۴- آذرباتری ارومیه / ۳ برد و ۱۰ امتیاز