مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان استان مازندران برگزار شد

مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان مازندران به همت هیات بوکس استان از تاریخ ۱۷ الی ۱۹ آذر ماه طی مدت ۳ روز در شهرستان نور برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، در این مسابقات ۷۱ ورزشکار در قالب ۱۶ تیم از شهرستان های مازندران حضور داشته و با هم به رقابت پرداختند.
در روز آخر این مسابقات، تیم ساری با کسب ۱۸ امتیاز به مقام اول و تیم های نوشهر و نور به ترتیب با ۱۶ و ۱۴ امتیاز به مقام دوم و سوم دست یافتند.
۱۹ داور مطرح داوری این مسابقات را بر عهده داشتند که از میان آنها سید فرید جنابی به عنوان داور برتر مسابقات انتخاب شد.
کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم بوکس نوجوانان میاندورود اهدا شد .
سید امیر مدرسی رییس هیات بوکس مازندران در جاشیه این مسابقات گفت: از حمایت های حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان و نیز هیات بوکس شهرستان نور جهت برپایی و میزبانی این مسابقات قدردانی می کنم.
وی افزود: این مسابقات ، ثابت کرد بوکسورهای نوجوان مازندران توانایی بالایی برای قهرمانی در سطح کشور و ملی دارند و هیات بوکس استان و مربیان و پیشکسوتان این رشته ورزشی در مازندران قطعا برای پیشرفت این عزیزان برنامه ریزی خواهند کرد.
مدرسی به استمرار برگزاری این مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته های آینده مسابقات جوانان و برزگسالان استان برگزار می شود .
وی افزود: جام زنده یاد کوروش ابراهیمی در بهشهر و مسابقات حرفه ای بوکس از جمله برنامه هایی است که بزودی برگزار خواهد شد.
این مسئول ادامه داد:تیم نونهالان بوکس مازندران جهت شرکت در اردوی تمرینی مشترک و آمادگی برای حضور در فستیوال استعدادهای برتر و مسابقات سه جانبه عازم استان مرکزی خواهد شد.
رییس هیات بوکس مازندران تاکید کرد: همدلی ، اخلاق مداری و منش پهلوانی همواره سرلوحه ورزشکاران ، مربیان و دست اندرکاران ورزش بوکس استان است.
وی تصریح کرد: مجموعه بوکس استان دست در دست هم در جهت اعتلای این ورزش در مازندران گام بر میدارد و هدف همه ما، خدمت به بوکس استان و ورزشکاران این رشته ورزشی است.