لیگ برتر فوتبال کشور| نساجی سرمربی سابقش را متوقف کرد!

تیم فولاد خوزستان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور امشب میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال فولاد خوزستان از هفته نهم رقابت های لیگ برتر بیست و یکم باشگاه های کشور عصر امروز میزبان تیم نساجی مازندران بود که در نهایت این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نیمه اول این دیدار با گل تیم میزبان آغاز شد. در این صحنه صالح حردانی توپ دریافتی را به سمت دروازه شوت کرد که به بازیکن نساجی برخورد کرد و به آیاندا پاتوسی رسید و این بازیکن فرصت طلب با یک هد سر در دقیقه ۱۶ توپ را به گوشه دروازه علیرضا حقیقی فرستاد و تیمش را تا پایان ۴۵ دقیقه اول یک بر صفر پیش انداخت و برنده به رختکن برد.

نیمه دوم این دیدار نماینده مازندران جلو کشید و در نهایت نساجی‌چی‌ها به گل رسیدند. در این صحنه شاگردان الهامی صاحب یک ضربه کرنر شدند و روی ارسال مرتضی منصوری در دقیقه ۴۹ حسن نجفی توانست دروازه فولاد را باز کند و مسابقه را به تساوی بکشد.

در ادامه چندین موقعیت خوب نصیب نساجی‌چی‌ها و فولادی ها شد که هردوتیم نتوانستند آن را به گل تبدیل کنند و در نهایت در نبرد شمال و جنوب امتیازها تقسیم شد.

جواد نکونام در این دیدار، احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران درخشان مهر، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیانادا پاتوسی، ساسان انصاری، محمد قاسمی نژاد و لوسیانو پریرا را برای رویارویی با تیم نساجی به میدان رقابت فرستاده بود.

همچنین ساکت الهامی ترکیب علیرضا حقیقی، احسان قهاری(۴۶ کریم اسلامی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی و رضا جعفری را برای این دیدار انتخاب کرده بود.

تیم فولاد خوزستان در حال حاضر با ۱۳ امتیاز موقتا در رده هفتم و تیم نساجی مازندران با ۱۰ امتیاز در رده ۱۰ لیگ برتر بیستم جای دارند.