دانشجویان آملی قهرمان تورنمنت دانشجو بانوان شدند

دومین روز از تورنمنت دانشجو با برگزاری مسابقات چهارجانبه فوتسال دانشجویان بانوان برگزار شد که این مسابقات با قهرمانی دانشجویان آمل همراه بود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح امروز چهارشنبه ۱۷ آذر در دومین روز از مسابقات تورنمنت دانشجو، دیدارهایی از مسابقات چهارجانبه فوتسال دانشجویان بانوان در ساری و در سالن مجموعه ورزشی ایثار برگزار شد و در این روز چهار تیم دانشجویان آمل، ساری، سرخرود و نکا با هم به رقابت پرداختند که در پایان دانشجویان آمل موفق به قهرمانی در این تورنمنت شدند.
نجمه مسلمی نایب رئیس انجمن فوتبال دانشگاهی استان مازندران در خصوص این رقابت ها گفت: در دیدارهای اول تیم دانشجویان آمل موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ دانشجویان نکا را شکست دهد. دانشجویان سرخورد هم با نتیجه ۴ بر ۳ دانشجویان ساری را شکست دادند.
مسلمی افزود: در دیدار رده بندی دانشجویان نکا با نتیجه ۵ بر ۱ دانشجویان ساری را شکست دادند تا عنوان سومی را از آن خود کنند.
این مسئول بیان داشت: در دیدار فینال و نهایی هم تیم دانشجویان آمل و سرخرود به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان وقت قانونی به تساوی ۵-۵ رسیده شد و در ضربات پنالتی تیم دانشجویان آمل موفق شدند با نتیجه ۳ بر ۲ دانشجویان سرخرود را شکست دهند به عنوان قهرمانی دست پیدا کنند.
گفتنیست؛ سرکار خانم فرج پور معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان مازندران، خاتمی نایب رئیس هیات ورزش های دانشگاهی مازندران، شجری قائم مقام انجمن فوتبال دانشگاهی و مسلمی نایب رئیس انجمن از نزدیک شاهد دیدارها بودند.
قابل ذکر است؛ تیم های اول تا چهار با اهدای لوح، کاپ و جوایز نقدی تقدیر و تجلیل شدند.