قاسمپور به عیادت مصدوم مراسم استقبال رفت + تصاویر

کامران قاسمپور قهرمان مسابقات کشتی آزاد جهان پس از در جریان قرار گرفتن مصدومیت یکی از استقبال‌کنندگان مراسم بازگشتش، در بیمارستان امام خمینی حضور پیدا کرد و از وی عیادت کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مراسم استقبال از کاروان ورزشی قهرمانان کشتی آزاد جهان در مازندران با حواشی همراه بود؛ یکی از حاشیه‌های این مراسم تصادف یکی از افراد استقبال کننده از قهرمانان کشتی آزاد در شهرستان جویبار بوده است.

در مراسم استقبال از قهرمانان کشتی در شهر جویبار حسن اکبری یکی از طرفداران و استقبال کنندگان دچار سانحه رانندگی شده و به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شده بود.

کامران قاسمپور کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم مسابقات جهانی نروژ پس از دریافت اطلاعات تصادف این کشتی دوست مازندرانی در محل بیمارستان امام خمینی ساری حضور پیدا کرد.

وی در جریان آخرین وضعیت جسمی و همچنین اقدامات درمانی انجام شده قرار گرفت و نشان داد که کشتی‌گیران ایرانی علاوه بر قهرمانی رسم پهلوانی را هم خوب بلد هستند و آن را به خوبی اجرایی می‌کنند.

دیدار با محمد رضا رحیمی فوتبال دوست مازندرانی است که حدود ۲۰ سالی در تخت بیمارستان امام خمینی ساری بستری است از دیگر برنامه‌های این کشتی‌گیر اهل شهرستان جویبار بود.

به گزارش فارس، قاسمپور در مسابقات جام جهانی نروژ سال ۲۰۲۱ موفق شد پس از برتری بر حریف روس خود به مدال طلای این مسابقات دست پیدا کند.