رضا حبیب نژاد سکاندار تنیس مازندران / رئیس فدراسیون : نوشاد شانس کسب سهمیه دارد

با انصراف یکی از کاندیدای هیات تنیس روی میز مازندران، حبیب نژاد بعنوان تنها کاندیدای این انتخابات با ۱۵ رای اعضای مجمع ، بعنوان رئیس هیات تنیس روی میز انتخاب شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با حضور رئیس فدراسیون تنیس روی میز ، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و دیگر اعضای مجمع ، انتخابات برای احراز ریاست هیات تنیس روی میز مازندران برگزار شد.

صبح امروز مجمع انتخابات هیات تنیس روی میز مازندران با حضور اعضاء در سالن شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد و رضا حبیب نژاد شانی برای ۴ سال بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

یاسر شیرافکن دیگر کاندیدای حاضر ، قبل از انتخابات انصراف خود را اعلام کرد. حبیب نژاد از زحمتکشان تنیس روی میز است که حضورش قطعا می تواند به آینده تنیس روی میز مازندران کمک شایانی کند.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در این مجمع ضمن تشکر از همه ی اعضای حاضر و تلاش های اداره کل ورزش و جوانان در برگزاری این انتخابات گفت : مازندران نه تنها در تنیس روی میز بلکه در ورزش کشور نیز جایگاه قابل احترام دارد.

مهرداد علی قارداشی در ادامه نقش باشگاه ها را در تربیت و آموزش ورزشکاران حائز اهمیت دانس و افزود؛ باید از نیما و نوشاد عالمیان که افتخارات بزرگی در مسیر کسب سهمیه المپیک برای کشور داشتند تشکر کنم و امیدوارم با توجه به قهرمانانی که مازندران دارد ، شاهد افزایش سهم این استان در تیم های ملی باشیم.

وی با تمجید از وفاق و همدلی که در میان اعضای مجمع ، پیشکسوتان ، مربیان و ورزشکاران مازندران وجود دارد خطاب به رئیس جدید هیات تنیس روی میز گفت : با توجه به اعتماد مجمع تنیس روی میز باید با عملکرد مناسب پاسخگوی این اعتماد باشید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به سبقه و کارنامه مازندران در تنیس روی میز گفت : تلاش های موثر همه ی اعضا و رئیس جدید هیات تنیس روی میز می تواند منجر به توسعه این رشته ورزشی گردد.

 

دکتر رنگرز رای حداکثری مجمع انتخابات به آقای حبیب نژاد را مسئولیت سنگین و امانتی دانست که می توان با اجماع ، همدلی و خرد جمعی و استفاده از ظرفیت همه افراد پاسخگوی این اعتماد بود. رنگرز افزود؛ امیدواریم همه تجربیات رئیس هیات برای رشد تنیس روی میز مازندران بکارگیری شود.

 

وی در ادامه با تاکید بر برنامه ریزی برای پیشرفت تنیس روی میز استان بیان داشت؛ برنامه محوری شرط پویایی و جلوگیری از روزمرگی است و با توجه به عقبه دانشگاهی آقای حبیب نژاد و برنامه ریزی برای اتصال تنیس روی میز با دانشگاه می توانیم شاهد توسعه تنیس روی میز باشیم.

 

رنگرز همچنین با اشاره به ظرفیت های عظیم مازندران در ورزش از رئیس فدراسیون درخواست کرد؛ این استان را بعنوان پایلوت فنی قرار دهند. وی گفت : با توجه باینکه یکی از افق های ۱۴۰۰ در ورزش مازندران میزبانی اردوهای تیم ملی است ، برای برگزاری اردوهای تیم های ملی در استان اعلام آمادگی می کنیم.

 

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در بخش دیگری از صحبت های خود ایجاد خانه های تخصصی برای ورزش تنیس روی میز را یکی از مطالبات بحق ورزشکاران دانست و گفت : توسعه تنیس روی میز بانوان در استان نیز ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نیما عالمیان در المپیک ۲۰۲۱ به میدان می رود/ نوشاد شانس کسب سهمیه دارد

مهردادعلی قارداشی با بیان اینکه دو رویداد مهم قبل از شرکت در المپیک پیش رو ملی پوشان است، تصریح کرد: مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی دوحه قطر و رقابت های جهانی آمریکا به عنوان دو رویداد مهم جهت میزان آمادگی سایر ملی پوشان بویژه نیما عالمیان جهت بازی های المپیک ۲۰۲۱ توکیو است.
وی با تاکید بر اینکه سومین سال متوالی است که برخی از ملی پوشان کشورمان شرکت در لیگ فرانسه را تجربه می کنند، افزود: امیدواریم تجارب در لیگ فرانسه و رویارویی با سایر بازیکنان خارجی بتواند بر تجربیات ملی پوشان در المپیک ۲۰۲۱ موثر باشد.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان با اشاره به اینکه مجمع خوبی با حضور مدیرکل و اعضا در استان مازندران برگزار شد و اعضای مجمع به خاطر تجربیات به آقای رضا حبیب نژاد رای مثبت دادند، گفت: هیات تنیس روی میز مازندران با توجه به عملکرد و فعالیت همواره از هیات های برتر فدراسیون محسوب می شود.
علی قارداشی همچنین از شرکت ملی پوشان تنیس روی میز در کمپ بین المللی سوئد و مجارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: نیما عالمیان به عنوان ورزشکار در المپیک شرکت می کند و نوشاد هم طبق ضوابط شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ را نیز دارد و تمام تلاش خودمان را بکار می بریم تا برادران عالمیان نیما و نوشاد در این رویداد مهم المپیک ۲۰۲۱ حضور یابند.