سال المپیک و افزایش تعاملات ورزش و رسانه ملی در مازندران

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با حضور در مرکز صداوسیمای مازندران، درباره افزایش سطح تعامل در سال المپیک گفتگو و تبادل نظر کرد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دکتررنگرز با همراهی یگانه مدیر روابط عمومی با حضور در دفتر دکترابراهیمی مدیرکل صداوسیما مازندران با توجه باینکه سال جاری سال رویداد المپیک محسوب می شود، درباره راهکارهای افزایش سطح تعامل و همکاری های فی مابین گفتگو و تبادل نظر کردند .

دکتر رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان در این نشست صمیمی گفت : ورزش مازندران در تمام رویدادها و آوردگاه های بین المللی از لحاظ کمی و کیفی در کسب عناوین و افتخارات، پیشران کاروان های اعزامی است.
وی افزود؛ در اهمیت جایگاه ورزش مازندران همین بس که افتخارات کسب شده هیات ها و شهرستان های ما به تنهایی برابر است با مدال های چند کشور و این نیازمند نگاه ویژه است.
حسن رنگرز با اشاره به تنوع برنامه های ورزشی در شبکه تبرستان اظهار داشت؛ قدردان نگاه ویژه مسئولان صداوسیما مازندران به مقوله ورزش و حمایت از پویش های ورزشی در دوران محدودیت های کرونا هستیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد؛ درخواست می شود با توجه به میزان نفوذ و اهمیت رسانه ملی و با عنایت به اینکه سال المپیک است، برنامه های ورزشی بطور ویژه تر پوشش داده شود.
دکتر ابراهیمی در این جلسه که محمدی قائم معاون اداری و مالی صداوسیما هم حضور داشت گفت: دغدغه های مدیرکل جوان ورزش و جوانان پیرامون جایگاه ورزش استان مقدس است.
مدیرکل صداوسیما مازندران بیان داشت؛ حمایت و پشتیبانی در حوزه ورزش را وظیفه و رسالت خود می دانیم و از همه ظرفیت های خود برای توسعه ورزش استفاده خواهیم کرد.
وی گفت : حضور دکتر رنگرز با پیشینه مدیریتی ورزش در راس دستگاه ورزش و جوانان موجب افزایش سطح تعامل دوجانبه گردید.