اولویت خانه جوانان، گره گشایی از مشکلات حوزه جوانان باشد

فرماندار جویبار در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت : خانه جوانان باید از ظرفیت دانشگاه ها، ادارات و سازمان ها مرتبط با جوانان در حوزه علمی و پژوهشی استفاده کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان جویبار به ریاست سید علی اسد فرماندار و با حضور بخشداران مرکزی و گیل خواران ، رئیس اداره آموزش و پرورش، اتقایی سرپرست اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولان در محل ساختمان فرمانداری برگزار گردید.

سید علی اسد فرماندار در این جلسه بیان داشت : هشت سال دفاع مقدس با پشتوانه جوانان باعث پیروزی حق علیه باطل شد و اکثر شهدای ما در سنین جوانی و نوجوانی به درجه رفیع شهادت رسیدند.
وی افزود : از بدو انقلاب اسلامی با حضور و مشارکت جوانان این نظام به بالندگی و تعالی رسید و حفظ و استواری این نظام نیز به دست جوانان است.
فرماندار جویبار تاکید کرد : خانه جوانان باید وارد عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی و کارآفرینی گردد و گره گشایی مشکلات جوانان را در دستور کار خود قرار داده و با تشکیل تیم های مختلف و کمیته بندی های تخصصی آن را هرچه زودتر ساماندهی نماید.
اسد تصریح کرد : خانه جوانان باید از ظرفیت دانشگاهها، ادارات و سازمان ها مرتبط با جوانان در حوزه علمی و پژوهشی استفاده نموده و ازظرفیت بخشداران، آموزش و پرورش و ادارات شهرستان و پل ارتباطی بین دستگاه ها و خانه جوانان توسط اداره ورزش و جوانان در دستور کار قرار گیرد.
ایشان در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم خانه جوانان در شهرستان بسیار کاربردی و در استان اثر گذار باشد و بدرخشد.