اجرای طرح ملی «پویش آماده باش» در آمل

دبیر شورای ورزش همگانی آمل گفت: در تمامی طرح‌های همگانی، شهرستان آمل پیشگام و پیشتاز در سطح استان بوده و پیش‌بینی می‌شود در طرح آماده باش نیز آمل سرآمد شهرهای استان در این پویش معرفی شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسماعیل پهلوان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان آمل از اجرای مناسب طرح ملی پویش آماده باش با شعار آمل فعال خبر داد و اظهار کرد: این پویش با برنامه ریزی خوب و با محوریت هیات ورزش های همگانی شهرستان در حال اجرا بوده و تا کنون برنامه ها و فعالیت‌های خوبی انجام و پیش بینی می‌شود تا پایان طرح، تمامی اهداف و برنامه‌ها محقق شود.

وی ادامه داد: پس از اجرای موفقیت آمیز طرح تابستان جذاب ،خانواده فعال و همچنین هفته خبری ورزش همگانی ،فجر تا نوروز و نیز پویش ورزش در منزل و کسب رتبه برتر استان مازندران در حوزه همگانی در سال گذشته این بار طرح آماده باش در ورزش با گستره بیشتر و با برنامه مدون تر در حال پیگیری است.

دبیر شورای ورزش همگانی آمل افزود: در تمامی طرح‌های همگانی، شهرستان آمل پیشگام و پیشتاز در سطح استان بوده و پیش بینی می شود در طرح آماده باش نیز آمل سرآمد شهرهای استان در این پویش معرفی شود.

پهلوان گفت: این طرح با عناوین ویدیوی آموزشی،موشن گرافی،اینفوگرافی،بروشور،برنامه رادیویی و تلویزیونی،وبینار،مسابقه مجازی،جشنواره مجازی،چالش،برنامه لایو اینستاگرامی و نیزگارگاه آموزشی در حال انجام است.

متولی ورزش و جوانان آمل در پایان اضافه کرد: هیات ورزش همگانی آمل باوجود محدودیت ها بخاطر ویروس کرونا عملکرد خوبی داشته و هیات‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی و انجمن های ورزشی نیز در راستای توسعه ورزش همگانی اقدامات موثری انجام دادند.