پهلوان:باشگاه های بدنسازی در آمل همچنان تعطیل خواهد بود!

اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در رابطه با خبری که مبنی بر بازگشایی باشگاه های بدنسازی در فضای مجازی منتشر شده بود اظهار داشت:تا الان هیچ نامه ای از سوی هیچ نهادی مبنی بر بازگشایی سالن های ورزشی یا باشگاه ها به صورت کتبی به ما ابلاغ نشد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اسماعیل پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در رابطه با خبری که مبنی بر بازگشایی باشگاه های بدنسازی در فضای مجازی منتشر شده بود اظهار داشت:تا الان هیچ نامه ای از سوی هیچ نهادی مبنی بر بازگشایی سالن های ورزشی یا باشگاه ها به صورت کتبی به ما ابلاغ نشد.

وی در ادامه گفت:همانطور که در زمان بستن باشگاه ها از اداره کل ورزش و جوانان استان به شهرستان ها نامه زده شد و دستور بر تعطیلی باشگاه ها داده شد حالا هم اگر قرار باشد بازگشایی اتفاق بیفتد باید با ستاد کرونای شهرستان هماهنگ شود و با انجام نامه نگاری هایی تصمیم بر بازگشایی باشگاه ها گرفته شود.

دکتر پهلوان با اشاره به اینکه قطعا باشگاه های بدنسازی آمل شنبه تعطیل خواهد بود،بیان داشت:طی هماهنگی هایی که انجام شد قرار است فردا یک سری فرایند ها و جلساتی برگزار شود تا تصمیمی در رابطه با این موضوعات گرفته شود و با این وجود فردا قطعا باشگاه ها تعطیل خواهد بود و باید منتظر نامه از استان و دستور ستاد کرونا باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل در رابطه با خسارت هایی که به باشگاه داران و مربیان ورزشی وارد شده است گفت:قطعا ما میدانیم که به باشگاه داران و مربیان ورزشی خسارت های زیادی وارد شده است و حتی برخی قهرمانان ما که باید در میادین بین المللی رقابت کنند نتوانستند در این دوران کرونایی به خوبی تمرین کنند ولی امیدواریم که هر چه زودتر تصمیمی در این رابطه اتخاذ شود تا خسارت ها به حداقل برسد.