رئیس اداره ورزش و جوانان آمل خبر داد: برگزاری لیگ دسته یک بسکتبال برای نخستین‌بار در آمل

رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به برگزاری لیگ دسته یک بسکتبال برای نخستین‌بار در این شهرستان و میزبانی از آن، گفت: تیم بسکتبال کاله مازندران با بازیکنانی جوان و با‌انگیزه وارد مسابقات شد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ محمود نائیج صبح امروز در نشست با کارکنان این دستگاه با اشاره به […]

7رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به برگزاری لیگ دسته یک بسکتبال برای نخستین‌بار در این شهرستان و میزبانی از آن، گفت: تیم بسکتبال کاله مازندران با بازیکنانی جوان و با‌انگیزه وارد مسابقات شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ محمود نائیج صبح امروز در نشست با کارکنان این دستگاه با اشاره به تیم‌داری آملی‌ها برای نخستین‌بار در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور گفت: این تیم امسال در سالن ورزشی ۲ هزار نفری پیامبر اعظم (ص) مقابل رقبای خود به میدان می‌رود و تاکنون در دو دیدار خارج خانه و خانگی خود به دو پیروزی ارزشمند دست یافت.

این مسئول با اعلام اینکه تیم بسکتبال کاله مازندران سال گذشته با نام تیم کاله جوان مازندران در لیگ زیرگروه بسکتبال باشگاه‌های کشور تیمداری کرد و با صدرنشینی در مرحله مقدماتی و گروهی راهی دو پلی‌آف شد، ادامه داد: این تیم با درخشش در این رقابت‌ها به لیگ دسته یک کشور صعود کرد.

نائیج یادآور شد: تیم بسکتبال کاله مازندران امسال با ترکیب جوان، جویای نام و بومی با سرمربیگری سیدصابر موسوی تاکنون عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

وی گفت: مسابقات زیرگروه لیگ بسکتبال باشگاه‌های کشور سال گذشته با حضور ۱۲ تیم در چهار منطقه کشور برگزار شد و در نهایت دو تیم به رقابت‌های بالاتر صعود کردند.