صادقی: فوتبال را بازی مرگ و زندگی نمی بینم

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید بازیکنان تیمش با تمام توانشان مقابل پرسپولیس بازی خواهند و این موضوع برای ماندن در لیگ برتر به آنها کمک خواهد کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)

ابراهیم صادقی سرمربی تیم فوتبال سایپا در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس ایطنور حرف هایش را آغاز کرد: با آمادگی کامل به زمین می رویم. در این چند روز هم از نظر ذهنی و هم از نظر بدنی بچه هایمان ریکاوری شده اند و مطمئنیم می توانیم روند خوب چند هفته اخیرمان را حفظ می کنیم. بچه های ما جوان هستند و انگیزه های زیادی دارند و این خیلی به ما کمک می کند برای مسابقه فردا و آینده.

صادقی در مورد شرایط تیمش که هشت بازی پیاپی را پس از شروع دوباره بازی ها نباخته است، گفت: این دلیل دارد. ۱۷ بازیکن خیلی خوب از تیم ما جدا شدند که الان در تیم های دیگر ستاره هستند. جایگزین آنها بازیکنان جوانی بودند که اصلا در لیگ بازی نکرده بودند. کدام تیم بازیکن ۱۹ ساله ای دارد که ۱۸ بازی در لیگ انجام داده باشد. نیمه اول فصل تیم ما پخته تر شد. بعد از کرونا تیم ما بهتر شد و باختی نداشتیم. بهتر از این هم می توانیم بشویم و این ما را به اینده امیدوار می کند.

او در پاسخ به  این سوال که دیدار سایپا برابر پرسپولیس به نوعی مرگ و زندگی است، اینطور توضیح داد: من فوتبال را مرگ و زندگی نمی بینم. به نظرم من مسائل خیلی مهم تری هست. با این حال بازیکنان ما جوان هستند و برای آینده خودشان تلاش می کنند. پرسپولیس هم همیشه تیم بزرگی است و می دانیم بازی سختی برابر آنها داریم. آنها نیازی به تعریف و تمجید ما ندارند و تمام توانمان را می گذاریم تا نتیجه بگیریم.
او در مورد محرومان تیمش گفت: روزبه را نداریم و همینطور آقای قربانعلی پور یکی از مربیان تیم.

سرمربی سایپا در مورد بازی های روز آینده و اینکه چه تیمی می تواند موفق باشد، عنوان کرد: همه بازی ها سخت است. تیمی که تمام توانش را بگذارد و تمرکزش را حفظ کند موفق می شود. آرزویم این است که بچه های ما مثل بازی های قبل با تمام توانشان بازی کنند. مطمئنم اینطوری خدا کمک می کند و می توانیم نتایج خوبی بگیریم. ما تیم جوانی را راهی مسابقات کردیم. برای اولین سال مربیگری ریسک بزرگی کردم و خیلی از مربیان بزرگ گفتند که این کار را نکنید. ولی اعتقادم این بود که سایپا باید چنین مسیری داشته باشد. اعتقاد دارم که سال های آینده همه متوجه می شوند ما چه کاری انجام داده ایم.

حرف های پایانی مربی جوان سایپا اینطور زده شد: از جامعه رسانه و سازمان لیگ تشکر می کنم. سالی طولانی بود. ۱۴ ماه مسابقه  داشتیم. چالش هایی در این مدت داشتیم. تشکر می کنم از کسانی که تیم ما راحمایت کردند. الان رقم قرارداد بازیکنان در حال مشخص شدن است ولی ما کم هزینه ترین تیم لیگ هستیم. ای کاش یک روز رسانه ها بروند و ببینند رقم مجموعه اعضای تیم فوتبال سایپا چقدر بوده و آن را با تیم های دیگر مقایسه کنند. این کار بزرگی بود که باشگاه سایپا انجام داد و از من حمایت کرد. از خدا می خواهم این کار ما دیده شود و بتوانیم در لیگ ادامه بدهند. بچه های ما این شرایط را درک کرده اند و تمام توانشان را برای بازی فردا خواهند گذاشت.