سرمربی تیم والیبال کاله مازندران : از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران از ایجاد برنامه‌های مدون کادر فنی این تیم برای جای گرفتن در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر کاله مازندران مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: دو تیم نمایش خوبی در زمین داشتند، به […]

atttawweeiسرمربی تیم والیبال کاله مازندران از ایجاد برنامه‌های مدون کادر فنی این تیم برای جای گرفتن در بین تیم‌های مدعی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ بهروز عطایی پس از پیروزی سه بر صفر کاله مازندران مقابل آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: دو تیم نمایش خوبی در زمین داشتند، به همین منظور از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

وی افزود: برای هر بازی لیگ برتر برنامه‌های خاصی داریم، به گونه‌ای که هیچ تیمی را نباید دست کم بگیریم.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه آنالیز خوبی از نماینده هرمزگان داشتیم، تصریح کرد: توانستیم با استفاده از امتیاز میزبانی و تشویق بی‌امان هواداران که همیشه یار و همراه تیم هستند، به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

این مربی بیان کرد: آلومینیوم هرمزگان تیم باانگیزه و خوبی بوده و از کادر فنی آگاه برخوردار است.

عطایی با اشاره به اینکه بازیکنان کاله اطلاعات حاصل از آنالیز نماینده جنوب کشور را به‌درستی در زمین اجرا کردند و این مهم در پیروزی‌مان تأثیر زیادی داشت.

وی در پایان گفت: بازیکنان کاله مازندران روزبه‌روز به آمادگی بیشتری می‌رسند که باید از تمام توان خود برابر حریفان در ادامه لیگ استفاده کنیم.